• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiest
    MCT79 skrev 2011-06-23 08:11:01 följande:
    Hörrni idag är jag orolig.. mina test har inte blivit nå starkare på tre dagar...det är lika idag på bim+3 som det var på bim+1...strecken är ju lika starka båda två så det är ju starkt men..... har dessutom en rejäl molvärk och lite bruna flytningar med crinonen i morse.... Skäms

Om 4 timmar ska jag sätta mig i en bil ner mot Halmstad... jag vill verkligen inte få ett mf där nere... :(((
    Testen blir som sagt var inte mörkare än dina tror jag, mina har inte blivit det i alla fall. De når liksom en maxgräns och jag tror att du nått din och inte behöver vara orolig.
  • MCT79

Tack ska ni ha...jag är fånig jag vet...
    Jämförde bara med förra gången och då fick jag det mycket starkare..ska försöka slappna av...

Jahajaaa....
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-23 08:57:00 följande:
    Tack ska ni ha...jag är fånig jag vet...
    Jämförde bara med förra gången och då fick jag det mycket starkare..ska försöka slappna av...
    Jag fick inte max förrän typ en vecka efter BIM.. mina va mycke svagare än dina såhär tidigt ;) Och kom ihåg att jag blödde maaassor, + hade bruna flytningar tills v 13-14 me Devin pga proggisarna, dom retade upp slemhinnan.. och molvärk hade jag så jag ville dö, kunde inte annat än ligga ner annars var de förjävligt.. de kommer gå fint nu, men jag förstår dina tankar, o din oro - absolut! Tänker på dig! Hoppas ni får en trevlig resa ner idag!

Kram! {#emotions_dlg.flower}
  • SoMa72
    Hörrni idag är jag orolig.. mina test har inte blivit nå starkare på tre dagar...det är lika idag på bim+3 som det var på bim+1...strecken är ju lika starka båda två så det är ju starkt men..... har dessutom en rejäl molvärk och lite bruna flytningar med crinonen i morse....  Skäms

Om 4 timmar ska jag sätta mig i en bil ner mot Halmstad... jag vill verkligen inte få ett mf där nere... :(((
    Gumman, det går väl inte att få mkt starkare än du redan har? Det är ingen fara!! *kramar om* Sen sa ju leaeva att det är vanligt med bruna flytningar pga crinonen. Och molvärken är bara växtvärk Kommer INTE bli nåt MF nu, du kommer få dina tvillingar/trillangar. Tungan ute 
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

MCT jag stod oxå stilla med testerna när de var lika starka som kontrollstrecket. Men sen på Bim + 5-6 drog det i från igen och teststrecket blev nästan svart :) så var bara lugn. Det bruna skitet är från crinonen och antar att du måste svampbehandla för bli av med det. Det kommer gå super bra gumman :)

• FruW

MCT jag säger som de andra, dina streck är superstarka så du måste nog upp i ännu högre halter gör att nå nästa level då att säga.. Molvärk

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-23 09:45:14 följande:
    MCT jag stod oxå stilla med testerna när de var lika starka som kontrollstrecket. Men sen på Bim + 5-6 drog det i från igen och teststrecket blev nästan svart :) så var bara lugn. Det bruna skitet är från crinonen och antar att du måste svampbehandla för bli av med det. Det kommer gå super bra gumman :)
    Mmm...det kom inget mer brunt på några dar och den brinnande känslan försvann... har smort med lite lactal balans och det verkar funka. Men det kanske är bra att köpa canesten ändå.. =)
    Jahajaaa....
  • Bellas7

MCT jag har behandlat mig med vagitorerna 7 gånger haha så bara handla in Apoteket hehe

• telgebo
    Hörrni idag är jag orolig.. mina test har inte blivit nå starkare på tre dagar...det är lika idag på bim+3 som det var på bim+1...strecken är ju lika starka båda två så det är ju starkt men..... har dessutom en rejäl molvärk och lite bruna flytningar med crinonen i morse....  Skäms

Vet inte men ökar inte HCG typ var tredje dag?
    Gravid v.22+3 BF 23/10 Bara 122 dagar dit
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3