• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • telgebo

och för övrigt håller jag med dom andra om maxutslag osv MCT.

Gravid v.22+3 BF 23/10 Bara 122 dagar dit
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-06-23 11:24:17 följande:
    Vet inte men ökar inte HCG typ var tredje dag?
    Varannan.
  • telgebo

Vilken underbar läkare du verkar ha MCT, guld värt.

• telgebo
    needtobreathe skrev 2011-06-23 11:28:47 följande:
    Varannan.
    Okej kanske vara varannan till var tredje dag. Jag testade 1 gång i veckan i början av denna graviditet ca. Första tog jag 12/2, nästa test 18/2 och nästa 25/2 och sedan gjorde jag VUL veckan därpå och nöjde mig med det och sedan tog nästa test 12/3 och så VUL veckan därpå och sen dess inte testat nåt ner.

Testade med analogt CB alla gånger utom den 18/2 då använde jag CB digital med veckoindikator.
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-23 11:07:29 följande:
    MCT jag har behandlat mig med vagitorerna 7 gånger haha så bara handla in Apoteket hehe
    Jag får göra det...=) Vi ska snart dra oss söderut, får bli ett apoteksbesök först!
    telgebo skrev 2011-06-23 11:26:12 följande:
    och för övrigt håller jag med dom andra om maxutslag osv MCT.
    Fast jag HAR fått betydligt mer än "max" i förra grav, så jag vet att det går. Men absolt.. jag får starka streck! Ska sluta nojja....iaf försöka.... grubblar mkt över VAR det sitter nu också.. så fort det hugger nånstans blir jag rädd...

Sådär har jag fått förut.. så det går...=)
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-23 09:45:14 följande:
    MCT jag stod oxå stilla med testerna när de var lika starka som kontrollstrecket. Men sen på Bim + 5-6 drog det i från igen och teststrecket blev nästan svart :) så var bara lugn. Det bruna skitet är från crinonen och antar att du måste svampbehandla för bli av med det. Det kommer gå super bra gumman :)
    Har du nån bild på det från -5  -6 ? :D
    Jahajaaa....
  • Bellas7

hmm inte den största bilden men hoppas att du ser. Kontrollstrecket ser nästan rosa ut :) Detta är bim+6 för mig och jag testade upp 25 test från första positiva äl+9 tills bim +10 innan jag gav mig hahaha

men det dubblas varannan dag och det syns inte på testen när de väl har blivit starka på två dagar utan man får ge det fyra fem dagar för att se ökningen. Mina sista tester blev helt svarta :)
  • MCT79

Precis sådär! Okej jag får ge mig till tåls några dar...

Nu är vi på väg i bilen... prisa laptop och mobilt bredband...6 timmar i bil är trots allt skittråkigt...  stannad på apoteket innan vi åkte och har bunkrat upp med canesten, nån kylgel som hon tyckte jag skulle prova, två digitala test som de hade "rea" på och så beställde jag hem mer crinone-gel...  har bara hemma så det räcker över resan.. så det finns att hämta ut på måndag..

Hur går det för våra andra testare då? Någon som testat mera`?

Jahajaaa....
  • Lofot

Har testat men det är fortfarande superdupersvagt plus att det känns som att mensen ska komma när som helst. Molvärk i magoch rygg. Nu ska jag åka till kusten i 5 dagar och där har jag inga gravtest så det bl lite "vila". Sen får vi se, har inte mensen kommit efter det så kan jag börja hoppas igen.

MCT, ditt test är såååå fint!{#emotions_dlg.flower}

• MCT79
    Lofot skrev 2011-06-23 13:39:27 följande:
    Har testat men det är fortfarande superdupersvagt plus att det känns som att mensen ska komma när som helst. Molvärk i magoch rygg. Nu ska jag åka till kusten i 5 dagar och där har jag inga gravtest så det bl lite "vila". Sen får vi se, har inte mensen kommit efter det så kan jag börja hoppas igen.

MCT, ditt test är såååå fint!{#emotions_dlg.flower}
    Jag fortsätter hålla tummarna för dig Rosen, nått är det ju uppenbarligen eftersom du fått flera svaga tester!

Tack... testet ovan är dock från februari! =)
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3