• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-29 12:20:46 följande:
    Jodå, jag känner mig glad över livet i magen.. men oron finns ändå där eftersom jag mår som jag mår.. Men det känns inte fel med plusset längre, det gjorde det igår när jag precis testat mig..
    Bra att du kan glädjas åt det lilla livet, resten kommer att lösa sig tror jag stenhårt! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-28 16:54:28 följande:
    Tre veckor!!! Fy f-n vad avis jag blev nu!! Själv blir det ingen semester, tätskiktet i badrummet är åt skogen, så måste renovera hela badrummet :(
    Men stackare! Låter inte inte så kul, hoppas det går så smärtfritt det bara är möjligt med renoveringen...  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • plutten02

Första gången på LÄÄÄÄNG som jag känner av mig ägglossning... Har sjukt ont på vänster sida idag... Så det var tur att vi mös igår, då jag också fick + på ÄL testen...
    Så om vi missar denna gången så blir jag KNÄPP... Då ger jag upp Glad

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-29 13:50:03 följande:
    Första gången på LÄÄÄÄNG som jag känner av mig ägglossning... Har sjukt ont på vänster sida idag... Så det var tur att vi mös igår, då jag också fick + på ÄL testen...
    Så om vi missar denna gången så blir jag KNÄPP... Då ger jag upp Glad
    Kom ihåg en sak bara Plutten.. man kan pricka in äl EXAKT... spermier står och väntar när ägget kommer... det är ändå bara 20% chans att det blir bebis... Å ge upp får man inte göra! Då hade ingen av bebisarna i de här trådarna fötts! :)

Kram på dig!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-29 14:02:48 följande:
    Kom ihåg en sak bara Plutten.. man kan pricka in äl EXAKT... spermier står och väntar när ägget kommer... det är ändå bara 20% chans att det blir bebis... Å ge upp får man inte göra! Då hade ingen av bebisarna i de här trådarna fötts! :)

Kram på dig!
    Det var mer sag som ett sämt... Från min sida.
    Nä man får ta det som det är. Men nu blev det i rätt tid iallefall. Sen om det matchar får man se om ca 1 vecka eller så. Du plussade ganska tidigt?
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-29 14:04:36 följande:
    Det var mer sag som ett sämt... Från min sida.
    Nä man får ta det som det är. Men nu blev det i rätt tid iallefall. Sen om det matchar får man se om ca 1 vecka eller så. Du plussade ganska tidigt?
    Ahh sorry.. missuppfattade dig... =) Jo man får ta det för vad det här.
    Denna gången när jag plussade kände jag av äl rejält... kanske inte så konstigt eftersom mina äggstockar piskades med Pergotime!

Jag har tidigare aldrig plussat före bim-2. men denna gången på bim-5.. förmodligen för att de var två. =)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-29 14:06:53 följande:
    Ahh sorry.. missuppfattade dig... =) Jo man får ta det för vad det här.
    Denna gången när jag plussade kände jag av äl rejält... kanske inte så konstigt eftersom mina äggstockar piskades med Pergotime!

Jag har tidigare aldrig plussat före bim-2. men denna gången på bim-5.. förmodligen för att de var två. =)
    ja det vet man ju inte.
    Men jag ska beställa hem tester nu i veckan så jag har när jag är ÄL+7 så jag kan börja testa sen där efter. Trpr inte jag kan hålla mig till BIM...

Nä jag har aldrig heller känt av min äl som idag. Så nu har jag två klara tecken både test och äl känningar denna månaden... och sex igår... Så nu är det bara att vänta
  • JoWiAn

shit shit shit. Vi skulle ju ta de lugnt med babysverkstan till vi varit hos läkaren. Jag tror jag är på ÄL+7 idag. Tog ett test bara för jag är testnarkoman! Ser negativt ut MEN när jag håller det mot ljuset syns ett streck....... Är det inte lite tidigt? Shit tänk om jag plusar nu igen. Ska ta ett test på söndag igen...

• JoWiAn

Vet ju inte om jag hade ÄL då. Hade MF den 5 juli så den kan lika bra vara försenad. Slemar nu men har gjort det innan också så jag har inte den kollen som jag brukar ha.

• SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-07-29 14:59:21 följande:
    Vet ju inte om jag hade ÄL då. Hade MF den 5 juli så den kan lika bra vara försenad. Slemar nu men har gjort det innan också så jag har inte den kollen som jag brukar ha.
    Jag håller tummarna för en ny grav nu, gumman! Glad {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3