• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Hej tjejer!

Hur mår ni så här mitt i sommarvärmen!

Här kommer nu äntligen en bild på vår lilla skatt! Glad Just nu ligger han o sover i sin säng efter att ha gett grannkatten något att fundera på... hehe! Flört

Nu till något annat..

I morgon fyller jag år. 31.... För exakt ett år sedan tyckte jag det var urjobbigt att fylla 30, kände mig så gammal och så ledsen, då jag alltid tänkt att jag ska iaf ha barn när jag är 30! När födelsedagen närmade sig insåg jag att nej, det kommer jag inte ha, men jag kan ju få fira den stora dagen med en fin bebismage istället! Nej, inte det heller... Nu har ytterligare ett år gått, o jag är inte ett dugg närmare bebis än för ett år sedan. Det. Känns. Jobbigt!!! =(
  • LisaVäntar

Får hoppas det soma, annars kommer det ju ett perfekt tillfälle att göra en då ;) ja, tror han kommer uppskatta det :D

Så fin lilla vovven är Mimmi! Förstår precis vad du säger om ålder o barn.. Jag är ju lite efter de flesta här, men jag har alltid velat ha barn innan jag blev 25 och nu är det snart födelsedag 27 :( man blir stressad o ledsen o allt.. Men tänk på att även så gamla tanter som soma kan bli gravida, så än är det ingen ko på isen ;) *duckar för slaget som kommer komma...*

• Mabaja

Mimmi, nu har jag några år kvar till 30 (blir 27 på torsdag tror jag att det är) men jag förstår dig så väl. När vi fick veta att min mamma hade lungcancer så ville jag åtminstone kunna ge henne rollen som mormor innan hon dog. Sen hade även min farbror frågat om barn och jag ville visa honom ring på fingret och en bebis (hade bättre kontakt med honom än min mamma).

Både min farbror och mamma hann dö innan ett positivt gravtest. Blev gravid två v efter mammas begravning (på vår förlovningsresa). Men slutade i ma! 1,5 år efter att min farbror dött och 1 år och 3 mån kom wilda. Alldeles "för sent" enligt mina förhoppningar men väldigt välkommet!

Grattis i förskott Mimmi!

• SoMa72

Meeeeen, ni yngre tjejer, kom ihåg att leaeva inte är långt efter... *ger igen lite o pustar ut efter att ha ansträngt den gamla hjärnan med tankeverksamhet*

• plutten02

ÄL över för denna gången... Utslag i torsdags så misstänker äl igår då jag hade sån smärta i magen...

Sambon åker på jobb i morgon och är borta 2 veckor. Så då är det lagom att testa... Glad

Nä kommer nog inte klara mi att vänta så länge.

• LisaVäntar

Haha, ja o vet du vad soma? Leaeva kommer snart bli äldre än du när hon ska jaga efter tre kottar, så snart kan du nog räkna dig till ungdomarna här ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3