• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Tack snälla för era grattis!! :)

Jag är helt kär i hunden, han är supergo! Men jag anar att han kan komma att bli ganska busig ;)

• plutten02

A, jag besällde 21 stycken test nu från testlagret. Så nu ska jag väl klara mig denna månaden. Glad Lär väl bara gå 7 stycken test om jag får min mens. Tänkte börja testa BIM-7 så det blir en veckan innan BIM.

• JoWiAn
    plutten02 skrev 2011-07-31 10:13:45 följande:
    A, jag besällde 21 stycken test nu från testlagret. Så nu ska jag väl klara mig denna månaden.
    Lär väl bara gå 7 stycken test om jag får min mens. Tänkte börja testa BIM-7 så det blir en veckan innan BIM.

Är det inte som oss andra testnarkomaner som gärna testar morgon middag kväll?
  • JoWiAn

Usch jag ska inte testa...... Jag testade idag. Glömde testet såklart. Så när jag kollade var det helt torrt. Såg inget men när jag lyste genom ser man tydligt ett streck. I förgår fick jag anstränga mig för att se det. Har ni fått streck när ni lyst genom på negativa test???
    Jag brukar aldrig få det annars men man vet ju aldrig om de är "spökstreck". Har testlagret. Annars när de varit negativa så har jag inte sett nåt streck när jag lyst genom då testet varit våt eller torrt.

Testade på eftermiddagen idag. Kissat 1,5 tim innan.  Testar imorgon bitti igen....... Att man aldrig lär sig att vänta

• MCT79

Nope jowian jag har aldrig sett streck när jag lyst igenom om det varit negativt... Å jag har lyst igenom många! Hahaha!!!

• JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-07-31 20:00:30 följande:
    Nope jowian jag har aldrig sett streck när jag lyst igenom om det varit negativt... Å jag har lyst igenom många! Hahaha!!!

HIhi jag me!!!! Alla jag tagit. Nästan så jag tar ut segern i förskott. Strecket är verkligen jätte tydligt. Men svårt att fota i motljus om man inte har en bra kamera. Har bara mobilen och en gammal digitalkamera med samma antal pixlar som mobilen...

Då kanske de blev en babys under semstern ändå. Vi har ju sexat till det iaf varannan dag. Kom jag fram till efter lite eftertanke. Släppt räkningen och dagarna. Men skriver upp i mobilkalendern och OJ OJ: de har ju blivit LITE FÖR ofta om man skulle kalla de ta de lugnt en månad.

Det enda som talar emot är att jag har jätte ÄL flytningar. Men skulle haft ÄL den 23/7 inte nu.      
  • JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-07-31 20:21:15 följande:
    Oh, tummar jowian! När är BIM??

Den 5 eller 6 Är på Äl +8 enligt mina egna uträkningar.
  • JoWiAn
    Ooooo Känner mig helt pirrig i kroppen nu. Nu är rädslan för MF igen lite som bortblåst för tillfället. Känns nästan som man blivit lite van... Låter ju jätteknäppt men så är det. Ett plus betyder inte babys för mig längre. Det betyder ett litet steg närmre babys.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3