• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn

Tack {#emotions_dlg.flower}

Uppdaterar direkt när jag testat imorgon

Oj vad man är sugen på att testa nu...

• MCT79

Ihhhhh nu längtar jag till i morgonbitti!!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • plutten02
    JoWiAn skrev 2011-07-31 19:52:08 följande:
    Är det inte som oss andra testnarkomaner som gärna testar morgon middag kväll?
    Jo jag är ju det... Det måste vara en sjukdom nästan... Eller??? Men jag har test nu så jag klarar mig iallefall...
    JoWiAn skrev 2011-07-31 19:55:21 följande:
    Usch jag ska inte testa...... Jag testade idag. Glömde testet såklart. Så när jag kollade var det helt torrt. Såg inget men när jag lyste genom ser man tydligt ett streck. I förgår fick jag anstränga mig för att se det. Har ni fått streck när ni lyst genom på negativa test???
    Jag brukar aldrig få det annars men man vet ju aldrig om de är "spökstreck". Har testlagret. Annars när de varit negativa så har jag inte sett nåt streck när jag lyst genom då testet varit våt eller torrt.

Testade på eftermiddagen idag. Kissat 1,5 tim innan.  Testar imorgon bitti igen....... Att man aldrig lär sig att vänta
    Jag har aldrig heller fått två streck om det varit negativt...
    JoWiAn skrev 2011-07-31 20:23:21 följande:
    Den 5 eller 6 Är på Äl +8 enligt mina egna uträkningar.
    ÄL+8 då kan ju jag testa om en vecka utan att skämmas då är jag på ÄL+9 Flört
  • Maho81

Jag fick missfall i vecka 14 för 9 veckor sen, har fortfarande inte fått mens men hade tydligen äl för 14 dagar sen enligt gynmottagningen. Fick vad jag tror är nidblödning (sparsamma bruna flytningar) 9 dagar efter äl som slutade efter 2,5 dag. Testade i går och fick negativt, ska testa i morgon igen. Hoppas jag får plus!

• JoWiAn
    Maho81 skrev 2011-07-31 21:48:10 följande:
    Jag fick missfall i vecka 14 för 9 veckor sen, har fortfarande inte fått mens men hade tydligen äl för 14 dagar sen enligt gynmottagningen. Fick vad jag tror är nidblödning (sparsamma bruna flytningar) 9 dagar efter äl som slutade efter 2,5 dag. Testade i går och fick negativt, ska testa i morgon igen. Hoppas jag får plus!

Fy vad tråkigt Stackare....{#emotions_dlg.flower}

Välkommen till vår lilla tråd.... Tråkigt att du behöver söka dig hit.

All lycka till med testandet

PLUTTEN: Oj oj!!!! Hoppas hoppas. Jag kan inte hålla mig så länge!            
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3