• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Håller tummarna jowian!!

Själv testade jag nyss, ser inte lovande ut, blir till att ringa gyn :(

• Maho81

Testade nyss och det var negativt =/ Bara att vänta några dagar och testa igen! Är det negativt då så är det bara att inse att det var mens jag hade och inte nidblödning!

• JoWiAn
    FruW skrev 2011-08-01 07:01:37 följande:
    Håller tummarna jowian!!

Själv testade jag nyss, ser inte lovande ut, blir till att ringa gyn :(

Mitt var oxå negativt..... Men kan inbilla fram en liten skugga  BIM som sagt fredag eller lördag så hoppet är väl inte helt ute.  
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-08-01 08:35:31 följande:

Mitt var oxå negativt..... Men kan inbilla fram en liten skugga  BIM som sagt fredag eller lördag så hoppet är väl inte helt ute.  
    Nej, det är verkligen inte ute om det är så långt kvar till BIM. Vi fortsätter hålla tummarna, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

Nu behöver jag er hjälp!! Ska beställa progesteronkräm, min läkare "tror" ju inte på att det hjälper, så några vagitatoter lär jag inte få.. Tips på var jag kan köpa kräm behövs!! När o hur ofta, hur mkt salva ska jag ta?

Ska ringa gyn nu under fm, får se vad de säger, men 2 kurer pergo o inget plus :(

• MCT79

Usch vad tråkigt, både för mimmi och jowian! Fast det måste bli er tur nu.... Det är som du säger Jowian, bim fredag, lördag så är det tiiiiiiiidigt att testa idag!!

Hej Maho81! Tråkigt för dig också! Jag hoppas kroppen snart ordnar upp sig och det kommer ett plus för dig också!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-08-01 08:45:12 följande:
    Nu behöver jag er hjälp!! Ska beställa progesteronkräm, min läkare "tror" ju inte på att det hjälper, så några vagitatoter lär jag inte få.. Tips på var jag kan köpa kräm behövs!! När o hur ofta, hur mkt salva ska jag ta?

Ska ringa gyn nu under fm, får se vad de säger, men 2 kurer pergo o inget plus :(

http://www.hormoni.se/progesteronkram_progesterall.php

Här kanske????? Dumt av läkaren att inte prova. Prova kan man alltid göra ju. HJälper det så gör det  
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-08-01 08:46:16 följande:
    Usch vad tråkigt, både för mimmi och jowian! Fast det måste bli er tur nu.... Det är som du säger Jowian, bim fredag, lördag så är det tiiiiiiiidigt att testa idag!!

Hej Maho81! Tråkigt för dig också! Jag hoppas kroppen snart ordnar upp sig och det kommer ett plus för dig också!

Det tidigaste jag plusat innan är på BIM-3 innan
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3