• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Nix mycket yngre :) jag har hört att man blir yngre om man väntar mer än ett barn :)))))

• Together90

Hej!

Nu är jag hemma efter 2 veckors semester  i Turkiet m. familjen och jag har haft ägglossning,dock inte testat det med ägglossningstest men räknat ut det och känt smärtorna som vid en ägglossning.
    Haft så mycket sex jag kunnat men ja man vet ju aldrig ..tror dock inte att det kan hända såhär fort igen efter missfall så vi får se :)

Så nu är det bara att invänta mensen BIM..det tråkiga är att mina fertilitetsappar på mobilen slutat fungera ..skit irriterande  så nu vet jag inte exakt längre men men :)

Kram

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • HjärtatAlicia
    Idag är jag nervös.. :( Igårkväll kom det en rosa/röd flytning och idag lite bruna.. inte alls mkt men tillräckligt för att jag ska nojja :( Vill att ärtan ska fastna den här gången!
    Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • Happiest
    FruW skrev 2011-07-30 14:15:11 följande:

Hej tjejer!

Hur mår ni så här mitt i sommarvärmen!

Här kommer nu äntligen en bild på vår lilla skatt! Glad Just nu ligger han o sover i sin säng efter att ha gett grannkatten något att fundera på... hehe! Flört

Nu till något annat..

I morgon fyller jag år. 31.... För exakt ett år sedan tyckte jag det var urjobbigt att fylla 30, kände mig så gammal och så ledsen, då jag alltid tänkt att jag ska iaf ha barn när jag är 30! När födelsedagen närmade sig insåg jag att nej, det kommer jag inte ha, men jag kan ju få fira den stora dagen med en fin bebismage istället! Nej, inte det heller... Nu har ytterligare ett år gått, o jag är inte ett dugg närmare bebis än för ett år sedan. Det. Känns. Jobbigt!!! =(

Så grymt söt! Vi är nöjda med vår dansk-svenska... fast han åldras lite för långsamt Han är sex år nu och är fortfarande som en valp, leka leka leka... Sen skäller han något vansinnigt för att varna när det kommer folk. Han älskar alla människor och hundar också för den delen men skäller som en galning så han låter farlig. Men han står inte och skäller i onödan utan bara när det kommer folk, men det är riktigt riktigt jobbigt, speciellt när barnen somnat. Han är  dock en perfekt familjehund. Älskar att leka med barnen och tål all sorts behandling
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-31 09:28:55 följande:
    Idag är jag nervös.. :( Igårkväll kom det en rosa/röd flytning och idag lite bruna.. inte alls mkt men tillräckligt för att jag ska nojja :( Vill att ärtan ska fastna den här gången!
    Håller tummarna stenhårt här på min kant!!
    SoMa72 skrev 2011-07-31 09:11:35 följande:
    Mimmi, Jättegrattis på födelsedagen!
    Ohh grattis Mimmi!!! Hoppas du får en fantastisk dag! Valpen är underbart söööööt... jag smälter....
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-31 09:46:54 följande:
    Testlagrets eller billigatesters stickor - gravtest???
    Testlagrets...=)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-31 09:48:57 följande:
    Testlagrets...=)
    sitter ich funderra vart jag ska skicka efter ifrn... Men har ju 2 stycken stickor kvar från testlagrets. Men det klarar man sig ju inte på.
    Man får ju 20 stycken för 100 kr hos testlagrets... Det är ju liksom 5 kr stycke...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3