• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Together90

MCT79 och Plutten02- har ni kämpat länge ihop ? :) Ni verkar så tajta!

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • plutten02
    Together90 skrev 2011-08-09 06:23:31 följande:
    Va kul :) Kan du inte visa bilder på stegringen sen :D
    Joda--- Lägger in en bild ikväll igen...
    MCT79 skrev 2011-08-09 06:29:07 följande:
    *skriker dansar och jublar* jaaaaaaaa!!!!!!!
    TACK MCT!!! Du är en stjärna!!!
    Together90 skrev 2011-08-09 06:34:28 följande:
    Nä men MCT har varit ett bra töd här inne och alla har varit med om samma sak. Jag fick MF i Juni sen trodde jag att jag var gravid i juli då det kom SVAGA plus med CB men det var bara en kemisk reaktion... Men nu KANSKE...*
  • Nikki GBG

någon här inne som testar/testat progersteronkräm (ProgesterAll) efter upprepade missfall??
    hur reagerade er kropp på det?
    nyfiken eftersom jag kört en cykel med det från ägglossning fram tills mensen kom..

• FruW

Åh vad kul plutten!!!!!! Snälla får vi se bild?

Nikki jag har precis köpt salvan, väntar bara på äl så jag jan starta. Har du märkt någon skillnad?

• JoWiAn
    Jag har oxå köpt krämen. Ska börja när jag plusar tänkte jag. Vill inte riskera att stoppa äl.
  • sugarrush

Jag tittar in på ett litet gästspel:
    Jag körde krämen de första 12 veckorna. Jag började 3-4 dagar efter ÄL (har man kört med stickor så vet man ju oftast när man haft sin ÄL) och sedan följde jag instruktionen för hur mycket man ska ta om man vill förebygga tidiga missfall. Tror det är bra att börja så tidigt som möjligt.

Jättekram på er, håller tummarna för att ni kommer över till plus-tråden snart ALLIHOPA!!!!!!

Fjärde gången gillt?
  • Nikki GBG
    FruW skrev 2011-08-09 07:37:10 följande:
    Åh vad kul plutten!!!!!! Snälla får vi se bild?

Nikki jag har precis köpt salvan, väntar bara på äl så jag jan starta. Har du märkt någon skillnad?
    ja tyvärr inga positiva.. fick kraftiga pms-besvär och massa grav-symptom och var ändå inte gravid.
    humöret förändrades kraftigt, labil som tusan, grät för allt, fick utbrott på killen för småsaker.. + extrem trötthet,
     kan inte komma på ngt annat det kan ha berott på för det kom när jag började med krämen..
    dock kommer jag ta krämen även denna cykel för att minska risken för fler missfall..
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-09 06:34:28 följande:
    Nääe! Ja har hängt här sen januari 2010 typ... nu är jag väl mer i plustråden men fortsätter hejja på och peppa de som fortfarande kämpar, gamla som nya!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Javisst

Åh, vad roligt plutten!! Kan du inte slänga in en bild, snääälla? Oskyldig

Togheter, ang det här med att berätta/inte berätta. Jag valde att berätta för familj + närmsta vännerna nästan med en gång jag blivit gravid samtliga gånger och det har jag inte ångrat. Det har varit ett oerhört bra stöd när det sedan gått åt helvete. Däremot ytlikt bekanta/jobb och dylikt vet inget. Gör som du vill Inte för att vara krass, men det finns egentligen inget som säger att allt är lugnt efter just vecka 12 *bitterkärring nr 1* även om det såklart är en lite mindre risk

MCT79 skrev 2011-08-09 12:20:37 följande:
    Nääe! Ja har hängt här sen januari 2010 typ... nu är jag väl mer i plustråden men fortsätter hejja på och peppa de som fortfarande kämpar, gamla som nya!
    ....och vi är väldigt glada för att ha ditt stöd, härliga MCT79!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3