• Himmelsblå

hur ofta duschar ni?

Jag hörde en morgon på radion om en undersökning som gjorts hur ofta folk duschar. 63 % i undersökningen duschade mindre än 7 gånger i veckan.

Alla får göra som de vill men jag duschar alltid varje dag. Sen beroende på hur dagen ser ut så kan tidpunkten på dygnet variera för duschen.

Hur ofta duschar ni?

Tre nyckelord som följer mig i livet är respekt, värme och empati
  • Svar på tråden hur ofta duschar ni?
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:39:23 följande:
    Tro mig, det blir den. Flensost, urin, flytningar, svett... fy fan.
    Shit, har du varit på studiebesök i min snippa?
  • Snigelkotten
    Denebola skrev 2010-05-22 18:39:59 följande:
    Shit, har du varit på studiebesök i min snippa?
    Det hör till allas underliv. Även ditt.

Bajsar du viol också eller?
  • Förälskad
    Denebola skrev 2010-05-22 18:35:46 följande:
    Det var precis det jag gjorde. Jag uppskattar inte att du pratar om min kille (varför ens dra in honom i diskussionen?!) på ett sätt som jag upplever som respektlöst och nedsättande.
    Jag har inte dragit in din man.
  • Snigelkotten
    Pormoicheia skrev 2010-05-22 18:39:24 följande:
    Men alla har inte rika flytningar... Man torkar sig varje gång man varit på toaletten, och om man på det byter trosor varje dag så behöver det inte alls bli något som ligger på lager...
    Det är ju inte enbart flytningar. Det är urinrester, svett, flensost, gammal sperma rentav ibland... Det räcker för fan inte att byta trosor!
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:36:27 följande:
    Har bara flytningar vid ägglossning, men man har ju det vanliga "smörjmedlet" och dessutom svett i det området varje dag.
    Men bara för att just din fitta behöver rengöras varje dag p.g.a. skit i trosorna behöver kanske inte exakt alla andra göra det.

Alla har inte heller tighta kläder som bidrar till massa svett och på det så svettas alla olika mycket.

Du kan inte utgå ifrån vad DIN fitta behöver för omvårdnad och ta för givet att alla andra behöver samma.
    Apprentice Moraltant *back in action*
  • Snigelkotten
    Pormoicheia skrev 2010-05-22 18:42:59 följande:
    Du kan inte utgå ifrån vad DIN fitta behöver för omvårdnad och ta för givet att alla andra behöver samma.
    Den basala hygienen är lika för alla.
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:40:38 följande:
    Det hör till allas underliv. Även ditt. Bajsar du viol också eller?
    Jo, men du verkar ju ha koll på exakt mängd också.
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:42:12 följande:
    Det är ju inte enbart flytningar. Det är urinrester, svett, flensost, gammal sperma rentav ibland... Det räcker för fan inte att byta trosor!
    Nu vet inte jag hur andra gör (och jag bryr mig ärligt talat inte mycket).

Men är det så att vi haft sex och att han kommit i mig så skulle jag inte låta bli att tvätta mig efter det. Samma sak gäller flensost. Det finns väl en anledning till att en mans flensost skulle ha hamnat i kvinnans slida eller på fittan.

Urinrester? Jag torkar mig så pass väl efter toalettbesök att jag inte känner att jag behöver oroa mig nämvärt för sånt...
    Apprentice Moraltant *back in action*
  • Denebola
    Förälskad skrev 2010-05-22 18:40:50 följande:
    Jag har inte dragit in din man.
    Inte? Inte nämnt honom heller?
    Förälskad skrev 2010-05-22 18:19:56 följande:
    Det är väl inget synd om hennes man, han behöver väl inte ner och slafsa när hon inte har rengjort den eller hur?
  • Anaiah

Jag duschar var annan, var tredje dag.

Och vad gäller underlivet, min fitta luktar fitta precis som den ska. Strävar man efter att ha en luktfri fitta så har man fan fel i huvudet.

Svar på tråden hur ofta duschar ni?