• Himmelsblå

hur ofta duschar ni?

Jag hörde en morgon på radion om en undersökning som gjorts hur ofta folk duschar. 63 % i undersökningen duschade mindre än 7 gånger i veckan.

Alla får göra som de vill men jag duschar alltid varje dag. Sen beroende på hur dagen ser ut så kan tidpunkten på dygnet variera för duschen.

Hur ofta duschar ni?

Tre nyckelord som följer mig i livet är respekt, värme och empati
  • Svar på tråden hur ofta duschar ni?
  • Förälskad
    Denebola skrev 2010-05-22 18:27:49 följande:
    Den som pratar om att han inte behöver gå ner och slafsa i min snippa menar du? Tycker inte att du är helt oskylig heller.
    Nej, jag har inte kommit med några påhopp mot din man. Vad jag använder för ord när jag diskuterar är upp till mig, om du inte tycker om hur jag uttrycker mig får du gärna säga det istället.
  • Cinza
    Bonanza skrev 2010-05-22 18:26:47 följande:
    Jag tycker att ni är så roliga. Som att man luktar illa bara för att man inte duschar varje dag.
    Håller med Det var inte allt för längesedan jag gick utan dusch i en vecka (jag var svårt sjuk) och inte luktade jag illa för det.

I vanliga fall duschar jag varannan dag ungefär. När det är riktigt varmt blir det oftare.
  • Snigelkotten

Dendebola -

Men du har väl inte sex om du inte tvättat underlivet på 3 dar?

Själv är jag alltid fräsch därnere så att man kan spontansexa när andan faller på. Skulle vara jobbigt att behöva fundera ut hur många dagar (!) sedan det var man tvättade slidan senast när det börjar hetta till sexuellt.

Om min man kom och ville ha sex och inte hade tvättat snoppen på 3 dar hade jag tackat för mig.

• ääni

Jag undrar vad det kommer ifrån att just var 24:e timme behöver varje människa duscha annars är hon ofräsch...

• Snigelkotten
    Denebola skrev 2010-05-22 18:29:43 följande:
    Min snippa hinner inte börja lukta nämnvärt mellan tvättarna. Men jag förstår inte varför man ska tvätta sig om man inte är smutsig! Inte tvättar du väl händerna före toalettbesöket för att du inte ska bli smutsig sen?
    En fitta BLIR smutsig på en dag, slidans naturliga smörjmedel (motsvarigheten till mannens flensost) ska inte läggas lager på lager...
  • Denebola
    Förälskad skrev 2010-05-22 18:32:33 följande:
    Nej, jag har inte kommit med några påhopp mot din man. Vad jag använder för ord när jag diskuterar är upp till mig, om du inte tycker om hur jag uttrycker mig får du gärna säga det istället.
    Det var precis det jag gjorde. Jag uppskattar inte att du pratar om min kille (varför ens dra in honom i diskussionen?!) på ett sätt som jag upplever som respektlöst och nedsättande.
  • Snigelkotten
    Pormoicheia skrev 2010-05-22 18:32:00 följande:
    Alla har olika mängder flytningar och hon kanske har mindre än vad du har? Ingen konstigt eller fel med det... Man ska väl anpassa hur man tar hand om sin egna kropp efter de egna behoven och inta andras?
    Har bara flytningar vid ägglossning, men man har ju det vanliga "smörjmedlet" och dessutom svett i det området varje dag.
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:33:37 följande:
    Dendebola - Men du har väl inte sex om du inte tvättat underlivet på 3 dar? Själv är jag alltid fräsch därnere så att man kan spontansexa när andan faller på. Skulle vara jobbigt att behöva fundera ut hur många dagar (!) sedan det var man tvättade slidan senast när det börjar hetta till sexuellt. Om min man kom och ville ha sex och inte hade tvättat snoppen på 3 dar hade jag tackat för mig.
    Jag vill inte diskutera mitt sexliv på ett öppet forum. Jag tvättar underlivet vid behov, jag är också alltid fräsch. Mer än så behöver du inte veta.
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:35:15 följande:
    En fitta BLIR smutsig på en dag, slidans naturliga smörjmedel (motsvarigheten till mannens flensost) ska inte läggas lager på lager...
    DIN snippa kanske blir smutsig på en dag, MIN snippa blir det inte.
  • Snigelkotten
    Denebola skrev 2010-05-22 18:37:36 följande:
    DIN snippa kanske blir smutsig på en dag, MIN snippa blir det inte.
    Tro mig, det blir den. Flensost, urin, flytningar, svett... fy fan.
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:35:15 följande:
    Men alla har inte rika flytningar...

Man torkar sig varje gång man varit på toaletten, och om man på det byter trosor varje dag så behöver det inte alls bli något som ligger på lager...
    Apprentice Moraltant *back in action*
Svar på tråden hur ofta duschar ni?