• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.
  • NoKnock Angleton

JAg bor i ett område där det brunnit bilar, det var dock inte så dramatiskt som det verkade. Tre var försäkringsbrott och de andra var inte anknutet till området ifråga. Jag trivs superbra här med min familj och tänker inte flytta.

• Gung Ho
    I Blackrose I skrev 2010-08-13 09:09:56 följande:
    Jag har idiotförklarat om det nu är till något hjälp...
    Njae, samma smörja upprepades ju här så....det hjälper nog inte att idiotförklara sina åsikter om man upprepar dem.
  • I Blackrose I
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-13 16:51:24 följande:
    Menar du mig? Jag har faktiskt jobbat i Årsta, inte så långt ifrån Globen. Det var la OK som område, men det var rätt folktomt. Undrade alltid hur Globen Galleria gick runt... :/
    Det har jag frågat så länge vi har bott här. Det är ju tomt i gallerian så jag förstår inte heller hur den går ihop.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Dorian Ertymexx
    NoKnock Angleton skrev 2010-08-14 00:35:35 följande:
    JAg bor i ett område där det brunnit bilar, det var dock inte så dramatiskt som det verkade. Tre var försäkringsbrott och de andra var inte anknutet till området ifråga. Jag trivs superbra här med min familj och tänker inte flytta.
    Åh, är du också hemmablind som jag och ett par till i tråden? För tydligen är det så att vi tror att det är så odramatiskt bara, egentligen lever vi mitt i "Flykten från New York" typ. ;)
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • NoKnock Angleton
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-14 17:43:04 följande:
    Åh, är du också hemmablind som jag och ett par till i tråden? För tydligen är det så att vi tror att det är så odramatiskt bara, egentligen lever vi mitt i "Flykten från New York" typ. ;)
    Åh fan. Yikes, jag får nog ropa in barnen då så de inte blir gruppvåldtagna på lekplatsen!
  • bitte67
    NoKnock Angleton skrev 2010-08-14 19:30:21 följande:
    Åh fan. Yikes, jag får nog ropa in barnen då så de inte blir gruppvåldtagna på lekplatsen!
    Skynda dig för sjutton!
  • Dorian Ertymexx
    NoKnock Angleton skrev 2010-08-14 19:30:21 följande:
    Låter du dem leka ute på en förortslekplats??? Vet du inte att alla muslimer är pedofiler, och dessutom genetiskt predestinerade våldtäktsmän? Om du inte har haft total uppsikte hela tiden har de nog redan blivit förgripna på flera gånger är jag rädd... :*(
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • I Blackrose I
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-15 04:48:29 följande:
    Låter du dem leka ute på en förortslekplats??? Vet du inte att alla muslimer är pedofiler, och dessutom genetiskt predestinerade våldtäktsmän? Om du inte har haft total uppsikte hela tiden har de nog redan blivit förgripna på flera gånger är jag rädd... :*(
    Ojdå, vilken dålig mamma jag är som tagit med mig mina barn så dom får leka i Kista ibland. Jag lämnar dom ensamma med utlänningar till och med. Förvånad Ni vet barnpassningen på nedreplan i Kista. Undrar vilka men dom kommer få i livet?! Obestämd
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Joppis
    Finns det muslimska pedofiler? Ni brukar ju hävda att det bara är etniska svenskar som är det....
  • NoKnock Angleton
    *ringer soc på mig själv*
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.