• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.
  • Lizz
    I Blackrose I skrev 2010-08-13 12:34:41 följande:
    Avundsjuk?! Drömmer
    Haha mjaaa tror inte jag skulle kunna locka honom till min vidriga skärgårdskommun, risken är dessutom överhängande att vi skulle slå ihjäl varandra innan valet var avklaratCool 
  • 071001

Lizz, nej har fått för mig att det inte år så befolkat på den ön, några villor och sen är det slut.

• Lizz
    I Blackrose I skrev 2010-08-13 12:36:22 följande:
    Nej, för dom flesta väljer att lägga sina pengar på en normal Villa inom rimliga priskategorier FÖR ATT kunna ha råd att köpa hus/lägenhet i sina hemländer OCKSÅ. Det du...
    Va svammlar du om nu?
  • I Blackrose I
    Lizz skrev 2010-08-13 12:39:05 följande:
    Haha mjaaa tror inte jag skulle kunna locka honom till min vidriga skärgårdskommun, risken är dessutom överhängande att vi skulle slå ihjäl varandra innan valet var avklaratCool 
    Jag tror inte heller han är så förtjust i min 80%Zombie-område. Det var väl mest därför jag med nöje lockades till att träffas i Kista. Skrattande
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Lizz
    071001 skrev 2010-08-13 12:40:22 följande:
    Lizz, nej har fått för mig att det inte år så befolkat på den ön, några villor och sen är det slut.
    Ja är bara ett fåtal villor där i övrigt, går säkerligen att räkna på en hand=)
  • Lizz
    I Blackrose I skrev 2010-08-13 12:41:12 följande:
    Jag tror inte heller han är så förtjust i min 80%Zombie-område. Det var väl mest därför jag med nöje lockades till att träffas i Kista. Skrattande
    Varför inte byta lägenhet/sälja om du nu vantrivs? Tror du inte kommer ha några problem att hitta spekulanter?
  • I Blackrose I
    Lizz skrev 2010-08-13 12:40:36 följande:
    Va svammlar du om nu?
    Och drottningen förstår ni till fullo?! Obestämd

Dom flesta jag känner som köper hus här i Sverige väljer priser inom rimliga priskategorier eftersom dom vill ha råd att kunna köpa hus/lägenhet i sina hemländer. Gjorde jag när jag var nere nu för nån månad sen.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Lizz
    I Blackrose I skrev 2010-08-13 12:44:16 följande:
    Och drottningen förstår ni till fullo?! Obestämd

Dom flesta jag känner som köper hus här i Sverige väljer priser inom rimliga priskategorier eftersom dom vill ha råd att kunna köpa hus/lägenhet i sina hemländer. Gjorde jag när jag var nere nu för nån månad sen.
    Tror inte vi pratar om samma sak, jag menade att det bor inte så många där i övrigt överhuvudtaget!!
  • 071001

I Rose I, låter rimligt att välja nåt man har råd med om man vill ha dubbla boenden. Jag drömmer om ett hus i Villefranche, men det långt bort...

Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.