• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.
  • nollåtta
    I Blackrose I skrev 2010-08-12 22:04:01 följande:
    Inget. Jag bor också nära Globen. Det var därför jag blev förvånad. Tänk vad olika vi är. Jag blir så glad när det är matcher/konserter och det är fullt med människor ute. Jag verkligen njuter....
    Hehe jag blir störd, kommer inte fram, långa köer, ingen plats. Blä.
  • nollåtta
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-12 22:06:37 följande:
    Ni kanske är grannar?
    Kanske!
  • I Blackrose I
    nollåtta skrev 2010-08-12 22:08:48 följande:
    Men kom igen. Hur många gånger per månad händer det? Om vi bor på samma ställe så är det rena nöjet när det äntligen finns folk ute annars brukar jag inte se en kotte ute. Möjligen några tanter över 100år med huvudet nere i knäna som stapplar fram utan att ge ifrån sig ett pip.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-12 22:06:37 följande:
    Ni kanske är grannar?
    Det verkar så.
  • I Blackrose I
    nollåtta skrev 2010-08-12 22:08:48 följande:
    Bor du i själva enskede? Alltså området som heter enskede/gamla enskede?
  • nollåtta
    I Blackrose I skrev 2010-08-12 22:13:51 följande:
    Men kom igen. Hur många gånger per månad händer det? Om vi bor på samma ställe så är det rena nöjet när det äntligen finns folk ute annars brukar jag inte se en kotte ute. Möjligen några tanter över 100år med huvudet nere i knäna som stapplar fram utan att ge ifrån sig ett pip.
    Jag tycker att det är rätt ofta. Globen har ju event ofta plus alla matcher på söderstadion+den här nya stadion som ska ska byggas så jag måste gå runt hela jävla globen för att komma in i centrum. Ja, jag är lätt labil.
    Jag tycker det är rätt lagom med folk ute annars, förutom på kvällarna, då är det inte en käft uppe vid Globen.
  • nollåtta
    I Blackrose I skrev 2010-08-12 22:15:30 följande:
    Bor du i själva enskede? Alltså området som heter enskede/gamla enskede?
    Kolla pm.
  • I Blackrose I
    nollåtta skrev 2010-08-12 22:19:59 följande:
    Jag tycker att det är rätt ofta. Globen har ju event ofta plus alla matcher på söderstadion+den här nya stadion som ska ska byggas så jag måste gå runt hela jävla globen för att komma in i centrum. Ja, jag är lätt labil.
    Jag tycker det är rätt lagom med folk ute annars, förutom på kvällarna, då är det inte en käft uppe vid Globen.
    Jaja, men sen när du är hemma så slipper du ju dom. Ibland när jag är på väg hem med bil kan jag till och med parkera bilen i Globenparkeringen och bara titta på människorna. Sa jag att jag älskar när det är folk ute på gatorna?
  • Gung Ho
    BamBam skrev 2010-08-12 18:27:28 följande:
    Här haglar fördomarna ser jag. Svenska höginkomstagare är zombies och invandrare är glada och livliga.

Nä, här på FL dras ingen över en kam. Drömmer
    Det lustiga är att det visar att de som normalt vill sitta på någon moralisk piedestal och se ned på 'rasisterna' egentligen är likadana fast med en annan utgångspunkt. Det är inte fel att hata människor med grund i etnicitet, bara om det är 'deras' etnicitet...Drömmer
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.