Att bo i invandrartät förort.
Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandattentat-mot-polisstation Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandattentat-mot-polisstation Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
Det räknas väl kanske inte som förort men jag bor i Bergsjön Göteborg och trivs jätte bra.
Min son är den enda "svensk" på dagis och vi ser inte något problem med det.
Sen går jag gärna inte ut kvällstid men det hade jag inte gjort någonstans i storstan så det har inget med vart jag bor att göra.
Är det nån som kan förklara varför det i vissa bostadsområden samlas ett stort antal "stulna" kundvagnar på hög? Har dom som bor där inte förstånd nog att dra tillbaka dom dit dom ska?
Det jag stör mig med i bergsjön de är de som sitter och käkar solroskärnor och bara spottar ut skalen på golvet inne i köpcentrumet här i Bergsjön. Det är jämt skitet och de sparkar boll och cyklar där inne. Aldrig varit med om maken, min man brukar faktiskt säga till och de har inget med vart de kommer ifrån utan helt enkelt vanligt hyfs man sitter inte och spottar ut frön inne i en byggnad. Hade jag jobbat i denna buggnad hade jag sett till att det försvann genast.