Candida
Finns det någon där ute som har haft svamp (candida) i kroppen? Jag har fått det och vill gärna veta hur lång tid det har tagit att bli av med det samt om ni åt candidadiet?
Finns det någon där ute som har haft svamp (candida) i kroppen? Jag har fått det och vill gärna veta hur lång tid det har tagit att bli av med det samt om ni åt candidadiet?
Är så glad att jag hittat denna tråd! Har sprungit hos läkare minst 5 ggr bara i år pga kraftig klåda/sveda i underliv samt urinvägsinfektioner. (Har även de flesta andra symptom på candida).
Har bara fått massa penicillin o salvor utskrivet =(
Är verkligen läkare så inkompetenta (bekväma)?, att de inte kan upptäcka en så simpel sak som detta? Har inte ens fått lämna blodprov nån utav alla ggr jag vart där!
Nog gnällt nu!
Behöver verkligen få komma igång med en kur nu!
Kan ni inte hjälpa mig lite med o skriva utförligt vad man får äta?
Tips på frukost, lunch o mellanmål gärna.
Ska få tag i boken men hinner inte idag
Tacksam för hjälp!
hörrni, idag var jag på stan, hade glömt lunchlådan... går o köper wok me grönsaker o vitt ris och låter hungern styra o ja äter allt. fick lite ont i magen men det gick okej. ibland har nöden ingen lag.
Men ja kör på dieten o mår såååå mycket bättre i magen.
köpte tartex idag o ska prova (det är jäst i den dock...) men ja har ju inget pålägg alls ja kan ha i och med att ja inte äter kött.
Magen verkar okej än så länge =)
Man behöver kanske inte följa regelboken till punkt o pricka, ja exprimenterar lite. Men socker o vitt vetemjöl är helt utelsutet.
Ha det gott alla svampar =)
nu kommer jag på utredning för jästintolerans och all svamp jag har!!!! *glad*
hallo =) Idag var jag på stan ( i min lilla by) och blev där längre än beräknat. Ingen mat med mig o vråååålhungrig. Gick på en restaurang och köpte fiskgryta o tog några smörgåsar till. Tänkte det är bättre att ja blir dålig i magen än att jag tuppar av av hunger. O vet ni, min mage sa knappt ifrån.
=)