Candida
Finns det någon där ute som har haft svamp (candida) i kroppen? Jag har fått det och vill gärna veta hur lång tid det har tagit att bli av med det samt om ni åt candidadiet?
Finns det någon där ute som har haft svamp (candida) i kroppen? Jag har fått det och vill gärna veta hur lång tid det har tagit att bli av med det samt om ni åt candidadiet?
hörrni... sen jag började äta probiotika ( probi mage ) så har min mage blivit SÅÅÅ mycket bättre. Så det i en kombination med en någerlunda candidadiet så blir de fantastiska resultat.
På torsdag ska jag börja med mina probiotikatabletter samt fortsätta med D pau teet i 2 veckor till, därefter ska jag övergå till att ta Aloe vera juice. Ska bli intressant att se hur min kropp kommer att reagera på detta. Hoppas bara jag inte får biverkningarna som man kan få av tabletterna. Har någon av er somäter probiotikatabletterna fått någon biverkan?
Har insett att candidadieten är bra när man ska ner i vikt, har gått ner 13,5 kg sen mitten av juni.
På torsdag ska jag börja med mina probiotikatabletter samt fortsätta med D pau teet i 2 veckor till, därefter ska jag övergå till att ta Aloe vera juice. Ska bli intressant att se hur min kropp kommer att reagera på detta. Hoppas bara jag inte får biverkningarna som man kan få av tabletterna. Har någon av er somäter probiotikatabletterna fått någon biverkan?
Har insett att candidadieten är bra när man ska ner i vikt, har gått ner 13,5 kg sen mitten av juni.
Min kiropraktor kollar mig mellan varven och sätter in mig på den "medeciner" som jag behöver. När det gäller dieten ska jag gå på den 6 månader till att börja med så jag bör förhoppningsvis kunna äta julbord. Det känns tryggt att ha henne med mig hela vägen.
Hoppas jag slipper biverkningar av probiotikan, blir dock orolig när jag läser att man kan få ganska rejäla biverkningar av den.
jag har inte märkt av några biverkningar.
Idag är första dagen igen på min diet. Den är dock inte så stenhård då jag äter en del frukt (fungerar okej) och dricker juice.
Ja jag äter bär. Fungerar.
Mina värsta fienden är socker, vetemjöl, och fett.
Jag vill inte gå ner i vikt, o de e lite svårt att äta ordentligt så man slipper viktnedgången.
Hur tänker ni om det?