RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Björneochsnigel: Wow vad härligt när det går åt rätt håll!
Stort grattis!!! 
Camaro: Jag håller tummar och tår för att de växer till sig till imorgon! Kram på dig!
Björneochsnigel: GRATTIS!!! Vad skönt att det gick åt rätt håll efter all ovisshet! 
Camaro: usch, vilken jobbig situation. Håller tummarna hårt för att de återhämtat sig tills imorgon!
Tårtan: Ja, jag testar på RMC. Om en vecka är det förhoppningsvis vi som får plus!
Jag tror att jag testar på VC här hemma (har en bit att köra till RMC), om jag kan hålla mig dvs. väntan & jag är inte riktigt kompisar.. vill veta nu!
Tack alla för gratulationerna! Ja det är underbart att få lite positivt efter denna jobbiga väntan.
Smulans: Ja jag reagerade när jag skrev in mig. Du hade testdag en vecka innan mig o vi har vul nästan samtidigt.
Camaro: Va tråkigt för dig/er. Jag har själv varit i samma sits för några år sen. Vi hade 3 ägg tror jag varav två inte alls klarade upptiningen o det sista hade tappat några celler. Vi fick vänta tills dagen efter o då hade det återfått sina celler så vi fick tillbaka det. Jag förstår dig, väntan är jättejobbig. Hoppas du får ett positivt besked imorgon!!
Håller tummarna för dig!!
Hej! Skriver i mobilen så jag kan inte uppdatera listan, men vi har blivit kallade nu. Patientskolan den 18e nov och första läkarträffen + info om hormonsprutorna + 7e klimakteriesprutan den 19e nov. Hoppas att vi får dra igång med första försöket snabbt, även om det känns läskigt nu när det är så nära! Inge kul att inte veta hur d ska bli! Vet ni om jag kommer köra klimakteriesprutorna parallellt med hormonsprutorna? Mensen kan jag inte få eftersom jag måste få så tunga smärtstillande då...
Hoppas ni alla håller modet uppe!!
Camaro, usch vilken jobbig väntan. Jag håller tummarna för att eskimåena har repat sig till idag!
Björneochsnigel, man är ju lite otålig och vill såklart gärna ha VUL så snabbt som möjligt. Samtidigt tänker jag att det kommer förhoppningvis att finnas ett fint hjärta i vecka 9 också och då känns det kanske ännu tryggare efteråt när jag är längre gången. Jag hoppas på fina VUL för oss allihop!
Junie, om du menar Suprefactsprotorna så fortsatte jag med dem (kvällsdosen) under hormonstimuleringen också,

Stort grattis björneochsnigel =)
Själv går jag bara och räknar dagarna till mitt vul nästa vecka=) tiden går så långsamt och jag känner mig så orolig för vad jag ska få se på vul:et.
Jag har ju knappt några graviditets symtom och känner mig inte alls gravid, men man har ju hört historier om folk som har fött barn utan att veta att dom varit gravida så det är väl ganska normalt ändå.
Smulans: jag vet inte, mina sprutor heter decapeptyl depot el nåt sånt. De tar jag en gång i månaden... Betyder det att jag kommer ta andra sprutor sen? Tack för svaret! :)