elmi skrev 2011-01-09 05:57:28 följande:
Hallå!
Jag blir helt dagvill av dessa helger men skönt är det!
Då hoppas vi att sprutorna gör vad de ska, tyckte inte att det var så farligt med dem, min man fick ge mig dem och man vänjer sig konstigt nog snabbt vid saker man inte trodde.
V 4-5, det är ju snart!
Jag mår bra, börjar bli tjock redan och det oroar mig lite. Såhär tidigt brukar man väl inte få mage? men det är iaf vad jag har, om jag har några av mina vanliga kläder går det inte att dölja.. Men annars mår jag fint, lite illamående ibland men ytterst lite.
I huset är det bara fint, vi har fixat lite i helgen så nu har vardagsrummet kommit i ordning, jätteskönt.
Sen kommer hantverkare på onsdag och ska vara här två och en halv vecka (!) så då kommer det vara kaos. Men efter det så ska nästan all väv vara bortspacklad, trappan vit (istället för brun som idag), och taken vitmålade. Det rum som kommer att vara kvar är just det rum som vi har tänkt som barnrum. Det känns alldeles för tidigt att våga göra iordning det och sen känner vi båda att just det rummet vill vi göra själva.
Har du några bra förslag på färg/tapet för en hall eller sovrum så ge gärna förslag, jag brukar aldrig ha några problem med det men just nu är det helt still...
kram
Haha ja min sambo gav mej sprutorna oxå, klara inte av det själv.. Har dock blivit lite fundersam nu, skrev ju i fredags att mensen var på G, då hade jag "spottings" typ tre gånger när jag gick på toa, men INGENTING sen dess.. Fattar noll. Jag brukar alltid få mensen omkring dag 7 med Provera, men nu känns det ingenting. Imorrn är sista Provera-tabletten iaf, så jag hoppas att mensen kommer då så det inte blivit nåt fel! I vilket fall ska jag ringa Falun imorrn och fråga ut dom hur FET går till, så jag är säker!
Men är det inte underbart att få en mage!

Är du smal så kan det ju kanske synas tidigt! Min kompis som är smal som en sticka syntes det väldigt tidigt på! Vilken vecka är du i nu?
Vill ni ha ljust eller mörkt i sovrummet? Vi har en mörk (nästan svart) tapet med stora blommor som fondvägg och sedan gråa tapeter på resten av väggarna i vårt sovrum.. Det är rätt skönt att ha mörkt tycker jag eftersom man sover lättare då!
Annars tycker jag ljusgrått är fint, om man vill ha ljusare (typ i hall)
Vi har grått i nästan hela radhuset!

Har alltid haft en massa färg i mina gamla lägenheter men nu kände vi att vi villa ha lite "naturligare" färger och sedan kunna inreda med olika färger om man vill det!
Kram