• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Hjärtefröjd

Jo, jag har läst samma sak. Men vi resonerar så att hellre en riktigt bra tillbaka än några till frysen.

Nu är det bara att hålls tummarna för befruktning. Och att nån liten klarar sig till på torsdag.

• körsbärspajen
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-23 11:13:31 följande:
    Jo, jag har läst samma sak. Men vi resonerar så att hellre en riktigt bra tillbaka än några till frysen.

Nu är det bara att hålls tummarna för befruktning. Och att nån liten klarar sig till på torsdag.
    Ja absolut, du gör helt rätt. Menade bara att det är lite synd att de inte kan odla längre..... Men hoppas på en fin fin tillbaka nu
  • Lillflickan

Vi ska också odla tre dagar och se om det fungerar bättre. Vi har odlat två tidigare och därför vill man testa något nytt.

• körsbärspajen

Men ett stort plus för RMC att de faktiskt testar lite nytt

• Cathy

Hjärtefröjd; grattis till lyckad ÄP! Då var det inte så tokigt att göra ÄP först nu på måndag?
    Håller tummarna att det blir många fina embryon! Stor kram

• Hjärtefröjd

Tyvärr gjorde det gaaanska ont under själva ÄP, vilket det inte gjort tidigare. Men det är ju inte värre än att det går att härda ut.

• Cathy
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-23 14:50:40 följande:
    Cathy: Nä precis, men det var nog i sista stund, äggblåsorna var gigantiska... de flesta kring 30 mm.
    Vilken tur att de flesta kunde fångas! Kan tänka mig att de hunnit bli rätt gigantiska. Glad Hoppas att du ska få ditt plus nu!
Svar på tråden rmc linköping - ivf