• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • minime85

Var på kontroll idag. Slemhinnan var tunn (3,6mm) men blodprovet har jag inte fått svar på än. Ska spruta 112,5 enheter, förhoppningsvis med början ikväll. Hade 3,6 i amh-värde vilket tydligen var jättebra! Känns bra! :)

• Smurry
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-26 10:47:13 följande:
    Vi ska vara där vi ett... om det går åt helvete, får vi väll försöka glädjas åt att vi faktiskt köpte hus i morse.

lycka till!

och grattis till husköpet!  
  • Hjärtefröjd

Sköterskan på RMC måste verkligen vara dummast i stan. När vi kom hit visade det sig att tre embryon höll högsta kvalitet, så vi får två tillbaka och en till frysen. Så nu är vi glada... igen!

• minime85
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-26 13:20:42 följande:
    Sköterskan på RMC måste verkligen vara dummast i stan. När vi kom hit visade det sig att tre embryon höll högsta kvalitet, så vi får två tillbaka och en till frysen. Så nu är vi glada... igen!

Så bra! Grattis! :) håller tummarna för er!
  • FineS

Grattis hjärtefröjd, med båda insättning, frysis och husköp!! Mycket stort på en dag!:)

Minime grattis med amh-värdet! Lyllos dig som får börja spruta!;) Håller tummarna nu! 

Svar på tråden rmc linköping - ivf