• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • minime85
    Lillflickan skrev 2012-04-29 22:44:46 följande:
    Till mig fick jag det inte utskrivet förrän äggplockningsdagen. Då fick jag hämta det direkt på Apoteket på sjukhuset. De har dem hemma. Alla tre gångerna har det varit så.
    Ok, bra att veta. Då är det ju ingen idé att fråga på onsdag, de har säkert koll på läget!? Hoppas de iaf kan ge mig ett ÄP-datum! Flört Eller de flesta hinner kanske gå på ett andra VUL innan man får ett?
  • Hjärtefröjd
    Ljusgläntan skrev 2012-04-29 22:32:13 följande:
    Hjärte - hur går de för dig? Känner du nåt?
    Nä, jag känner inget... och känner inte efter heller, eftersom jag tror att det mesta man känner så här tidigt är ren inbillning

Jag har ju plussat tre gånger tidigare (med fått  MF), och aldrig känt något särskilt då heller.  
  • Hjärtefröjd
    minime85 skrev 2012-04-29 22:49:57 följande:
    Ok, bra att veta. Då är det ju ingen idé att fråga på onsdag, de har säkert koll på läget!? Hoppas de iaf kan ge mig ett ÄP-datum! Flört Eller de flesta hinner kanske gå på ett andra VUL innan man får ett?
    Första gångerna gick jag på två VUL innan jag fick datum för ÄP. Nu senast blev det bara ett VUL.
  • minime85
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-29 22:54:09 följande:
    Första gångerna gick jag på två VUL innan jag fick datum för ÄP. Nu senast blev det bara ett VUL.
    Tack för info.

Skönt att höra att ruvningen går bra (eller iaf inte mindre bra!?) Flört
  • Lillflickan

Igår var jag uppsvälld som en badboll, men det känns lite mindre idag. Orolig att det ska vara ett dåligt tecken? Någon som vet?

• minime85

Jag älskar att analysera sönder saker.. Min slemhinna var idag (sprutdag 7) 14 mm, är det tillräckligt eller hur mkt tjockare bör den bli? Med pergotime blev den bara 7 mm, förvisso är ju detta en mer aggressiv behandling men vad brukar ni ha? Ska förövrigt på ett andra vul på fredag och förhoppningsvis blir det ÄP på måndag!? :D

• Hjärtefröjd
    minime85 skrev 2012-05-02 21:55:03 följande:
    Hjärtefröjd - Allt bra? När är TD? ;)
    Jodå, allt är som vanligt. TD är om typ 12 dagar.
  • Hjärtefröjd
    minime85 skrev 2012-05-02 21:51:47 följande:
    Jag älskar att analysera sönder saker.. Min slemhinna var idag (sprutdag 7) 14 mm, är det tillräckligt eller hur mkt tjockare bör den bli? Med pergotime blev den bara 7 mm, förvisso är ju detta en mer aggressiv behandling men vad brukar ni ha? Ska förövrigt på ett andra vul på fredag och förhoppningsvis blir det ÄP på måndag!? :D
    14 mm är jättebra, allt över 9-a0 mm är bra.
Svar på tråden rmc linköping - ivf