• Stintans

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Tiden går och det händer grejer här bland oss. Det har börjat komma ut bebisar{#lang_emotions_baby} ur magar{#lang_emotions_gravid}, det har plussats{#lang_emotions_plus} för fullt och verkstäder jobbas det i!!

Här i tråden får alla säga precis vad de tycker, tänker och känner utan att någon ska känna sig stött! Det kommer diskussioner där man har olika åsikt men den respekteras alltid! Man får också vara jätteglad eller jätteledsen eller nåt där mitt emellan, alla humör står vi ut med och det är därför vi håller ihop nu! Hjärta

Så, kom igen nu tjajor och babbla på om allt mellan himmel och jord!

Här finns vår lilla lista med viktiga datum:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m53735573.html

Och här kommer en länk till den senaste tråden (där även alla andra trådar finns, om man någon gång känner sig nostalgisk ):

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50708156.html

{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
  • By Starlight

Epan, Åh hahah..jag fick tårar i ögonen. Hihihi va häääärligt han skrattar :))))

Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • Tokis

Hejsan på er, här är det sjukstuga... Jag är dålig, har feber o skit så orkar inte riktigt vara bästa mamman idag, hoppas det går äver fort...

• Stintans

haj tjajor!

jag satt o skrattade mig igenom hela simon-filmen.. haha, vilken glad skit..

tokis: trist o va sjuk jag har också gått i flera veckor med hosta, förkylning och ont i halsen om vartannat.. så tråkigt till slut.. Obestämd

här händer det inte så mkt.. förutom att nerverna sitter utanpå kropppen. Rynkar på näsan imorgon kommer den stora domen om vår lilla böna lyckats hålla sig vid liv. verkligen inget jag längtar efter. att säga att jag är nervös är en gigantisk underdrift.
    MEN, jag har inte blött NÅGONTING, jag mår illa från och till (tuggar Marie-kex med jämna mellanrum), boobsen är ömma och min mage är helt kaos, har såååå ont ibland. nu tar jag 20 ml lactulos varje morgon, men det har inte hjälpt än så länge.. så det får man väl kalla lite gravsymtom.. och det ser jag ju som positivt, hehe, att må illa och inte kunna gå på toa som en normal människa.. Cool
    men ändå har jag i bakhuvudet att alla graviditeter är olika och bara för att de andra missfallen startade med småblödningar betyder ju inte det att det alltid måste det.. Obestämd
    jaa, imorgon kan det gå hur som helst, och jag försöker att inte ha för höga förhoppningar, men det är ju svårt.. är både optimistisk och pessimistisk på samma gång..

nähe, nu kom min man hem, så det är väl bäst att ställa sig vid spisen..

vecka 8 (7+2)

Väntan är aldrig så lång som när man längtar
  • Euphoria

Du, jag kan sätta pengar på att du får se en böna med tickande hjärta imorgon

Krya på dig Tokis! 

• By Starlight

Stintan, kan också sätta pengar på att den lever.
    Jag mådde precis som du när jag var i den veckan ungefär. Det kommer gå finemang! Hoppas lactulosen ger verkan snart, jag klarade mej inte utan den och mariekex :) Minns att ligamentehn smärtade oerhört i början också..Kännt av det? Typ när man hostar eller reser sig plötsligt och snabbt?
    Lycka till nu!

Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • Miixs

åååååååååååååååååååååååååh, va söt han är epan ;)

Tokis, krya på dig gumman!! Du är världens bästa mamma ändå ;)

Stintan... ååååh, du kommer se en liten liten "boll" som tickar och tickar =D Du ska se att den mår bra och kommer stanna där inne tills den är stor, om ca 32-33 veckor  =D och då "studsar" ut med plask ;)

Ha ha, det är lite mer än en studs ;)

• Euphoria

Väntar otåligt på Stintans återkomst. Jag tror att det är två bäbisar som lever därinne. För att väga upp väntetiden liksom

• Stintans

hejsan!!

Gick bra idag, som tur är! känns som att det är på tiden att det går bra för oss..

Hjärtat slog så fint, och den stämde till storleken, en hel centimeter minsann!

är bara in en kortis, sängen lockar mer än datorn just nu iaf.. sovit kasst och all nervositet gör väl sitt..

men men, har varit en riktigt bra dag och vi är så glada!

skriver mer en annan dag!

Väntan är aldrig så lång som när man längtar
Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...