• Stintans

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Tiden går och det händer grejer här bland oss. Det har börjat komma ut bebisar{#lang_emotions_baby} ur magar{#lang_emotions_gravid}, det har plussats{#lang_emotions_plus} för fullt och verkstäder jobbas det i!!

Här i tråden får alla säga precis vad de tycker, tänker och känner utan att någon ska känna sig stött! Det kommer diskussioner där man har olika åsikt men den respekteras alltid! Man får också vara jätteglad eller jätteledsen eller nåt där mitt emellan, alla humör står vi ut med och det är därför vi håller ihop nu! Hjärta

Så, kom igen nu tjajor och babbla på om allt mellan himmel och jord!

Här finns vår lilla lista med viktiga datum:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m53735573.html

Och här kommer en länk till den senaste tråden (där även alla andra trådar finns, om man någon gång känner sig nostalgisk ):

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50708156.html

{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
  • By Starlight

Är det normalt att längta efter en bebis så mkt så man vill hoppa upp och ner och pipa och tjoa och gråta? Jag längtar så jag snart går i tusen bitar. Längtar fast jag har en otroligt underbar 3-åring vid min sida. Får nästan dåligt samvete för att jag längtar så efter en till när jag iaf har en fining. En del får inte ens ett barn, men jag har ju det.
    Men jag läääängtar ihjäl mig...Och sambon kan aldrig bestämma sig... 

Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • Stintans

Bystar: Ja. Det är normalt. Men man behöver inte ha dåligt samvete för att man vill ha en till. Anledningen är ju att du nu vet hur härligt det är med barn! Är ju inte konstigt då om man vill ha ett till

• By Starlight

Va bra. Längtar ihjäl mej.
    Nu har min Ellen fyllt 3 år. Känns som igår som jag såg henne för första gången på mitt bröst. Lite lilaröd och med nyfikna stora ögon. Nu är hon en redig liten härlig toking. 
    Hur går det med vår gravida skåning? Mår du bra!?  

• Stintans

Ja, Gud vad tiden går fort! Man hänger verkligen inte med..

Hmm, ja den gravida skåningen mår bra förutom illamående.. vecka 8 nu, så vi lever på hoppet

• By Starlight

Okej..Nu har vi pratat igen och kommit fram till att min sambo ska göra mej på smällen. Jag ska bara gå ner några kilon först. Det är något jag verkligen känner att jag behöver. Sedan kör vi :) Nu är vi helt på samma linje och framtiden känns skitkul! Hoppas hoppas det går lika lätt att bli gravid denna gång som förra. Då lyckades vi på andra försöket. Men tar inget för givet.

Nu blir det pulverdricka, måltidsbar och sån där modifast för hela köret. Ska ner snabbt och bli på smällen! 

• Hudterapeut83

Insåg att jag kanske inte skrivit att jag är Lotta83. Jag bytte namn förut när familjeliv rådde till det. Sen glömde jag byta tillbaka. Vet ni om det går att ändra nu? Förstår i så fall inte hur man gör.

By Starlight- va kul att ni snart ska försöka bli gravida! Ha en jättebra helg allihop! 

• By Starlight
    Hudterapeut83 skrev 2012-11-24 08:38:35 följande:
    Insåg att jag kanske inte skrivit att jag är Lotta83. Jag bytte namn förut när familjeliv rådde till det. Sen glömde jag byta tillbaka. Vet ni om det går att ändra nu? Förstår i så fall inte hur man gör.

By Starlight- va kul att ni snart ska försöka bli gravida! Ha en jättebra helg allihop! 

Misstänkte att det var du :)

Ja nu jäklars! Hoppas hoppas jag lyckas smyga ned några kilon..så att jag känner mej lite mer i form och pallar med en graviditet. Hade mkt problem med fogarna förra gången, tror det kan bli massa värre om jag väger för mkt.  
Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...