• Stintans

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Tiden går och det händer grejer här bland oss. Det har börjat komma ut bebisar{#lang_emotions_baby} ur magar{#lang_emotions_gravid}, det har plussats{#lang_emotions_plus} för fullt och verkstäder jobbas det i!!

Här i tråden får alla säga precis vad de tycker, tänker och känner utan att någon ska känna sig stött! Det kommer diskussioner där man har olika åsikt men den respekteras alltid! Man får också vara jätteglad eller jätteledsen eller nåt där mitt emellan, alla humör står vi ut med och det är därför vi håller ihop nu! Hjärta

Så, kom igen nu tjajor och babbla på om allt mellan himmel och jord!

Här finns vår lilla lista med viktiga datum:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m53735573.html

Och här kommer en länk till den senaste tråden (där även alla andra trådar finns, om man någon gång känner sig nostalgisk ):

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50708156.html

{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
  • Tokis

Vi hade svårt med Engla, tog 2 år o 8 månader... proverna visa nu att äl inte är fullständig och har fått pergotime som vi får testa efter nästa mens...

• By Starlight

ååååh var det så =( Jobbigt.

Om en vecka har jag Äl. Då börjar viiiiiiiiiiii. 

Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • By Starlight

Lycka till med allt Tokis. Jag hoppas verkligen du lyckas. Jag hoppas även att jag lyckas lika bra denna gång som förra.

• By Starlight

jamenvisst..klartecken på att bli på smällen...ältestet visar två streck sedan några dar..Men tror ni vi gör nåt? Nej inte ett skvatt...
    Känner mej deppig.

Orkade inte en kväll..en annan kväll var jag inte hemma..och ikväll orkade inte han..

va faaan..jag har väntat en evighet på syskonverkstad..Och så gör vi inget ändå. Fast båda nu vill. Men jag är såklart något mer angelägen än han.

Blä..Hur hittar man lusten och lugnet att göra barn? Känns krystat som fan.         

• Tokis

Med en kur pergotime har vi inte vågat missa, sex mer än någonsin men ibland tråkigt för det blir måste...

• By Starlight

Var helt absurt osexigt för oss..Fick till det några ggr..Men alldeles för sällan. Nu panikletar jag dock graviditetstecken..Men tror inte jag har några. Inbillar mig ibland att brösten känns lite annorlunda och att min dåliga mage/ont i ryggslutet har med nån blivande graviditet att göra..Men misstänker att det likagärna kan bero på kass mat denna vecka, stress och ..dålig rygg.

Well vi får se :) Snart bim... 

• Tokis

Lycka till det är jobbigt att pressa fram sexet

• By Starlight

inte gravid än...Och mensen var en hel vecka sen..Min kropp är ett mysterium..

• Enamorada

Hej på er! Spännande att ni äntligen är på gång bystar!! Stort lycka till till både bystar och tokis! Tufft att behöva kämpa så länge tokis. Hos oss rullar livet på. Love är snart tio månader och det är en rolig och härlig tid nu. Jag njuter av föräldraledigheten (oftast, inte alla dagar, vem uppfann trots?, grr ) Jag börjat jobba i januari sp än är det rätt långt kvat men tiden går å andea sidan väldigt fort... Kram på et!

Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...