• lieva

Pussa sin sons snopp!

Jag har ett par vänner till mig som berättade hur en av dera väninnor i samma fotbollslag brukar ha med sig sin son dit ibland. Då hon byter blöja på honom offentligt brukar hon pussa på hans snopp och liksom verkligen visa detta inför folk och säga saker som "Titta vad gulligt" och "kolla så liten och söt"... och massa annat.
    Vet inte hur gammal barnet var,men kanske nått halvår/år..

Jag själv blev riktigt äcklad av  det jag hörde då jag tycker att man inte gör så. Man pussar inte sitt barns kön då detta är väldigt privat..
    Har själv en dotter och kan ju inte ens tänka den tanken liksom..Tycker det är så respektlöst och äckligt och ser det som ett övergrepp faktiskt tom.
    Men mina vänner tyckte att jag överreagerade och tyckte att det var väl jättekul och klart dem är gulliga de där små snopparna..
     Så därför undrar jag här vad ni alla på Familjeliv tycker. Är det okej att göra så som den tjejen gjorde med sitt barn????!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-11 14:54
    Intressant att många tycker det är okej ändå.
    Ville mest höra vad folk tycker och där ser man vad olika det kan vara..
    Bra att ämnet diskuteras i alla fall tror jag!
    Skulle jag se det med egna ögon skulle jag verkligen inte anmäla som någon trodde,men jag skulle nog ha extra koll på den människan tror jag nog. Tycker det är en privat zon och förstår inte varför.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-12 22:07
    Wow. Läst 12471 gånger och snart 300 inlägg!!!

• Svar på tråden Pussa sin sons snopp!
  • MissMurrig
    lieva skrev 2010-08-13 11:19:18 följande:
    Men jag fattar inte hur du kan sitta och jämföra dessa saker med snoppen??!! Det är inte alls samma sak.
    Snoppen finns där av en anledning..att i framtiden kunna användas sexuellt.
    Sen när du kallar detta för en idiottråd..varför svarar du då ens eller kollar här?
    Detta ämnet är riktigt bra att diskutera tycker jag.
    Det är INTE OKEJ att pussa någons könsorgan..Därmed basta!
    Tror inte själv du hade velat att din mamma hade pussat dig där när du tänker efter eller? Eller om du kanske har en syrra...hade det varit okej då? Inför massa folk också..mmm...ja men vad mysigt...den är ju så liten och söt...
    Sjukt!!
    Jag HAR blivit pussad på min snippa som barn, mina syskon med. Vi har inte tagit skada av det alls. Minns inte det, och därför bryr jag mig inte, visst jag hade brytt mig om jag fått reda på att någon sexuellt utnyttjat mig som spädbarn, även om jag inte minns det. MEn nu har jag inte det, har blivit kärleksfullt pussad PÅ(inte i) snippa, rumpa, lår, mage, nacke, och det hade inte varit ok om mina föräldrar skulle få för sig att pussa mig på några av de ställena idag då alla dessa ställen är bara för mig och min sambo i princip. 
    Det enda obehagliga och kränkande minne jag har som litet barn är att få en termometer uppkörd i rumpan. Det känns nästan mer som ett övergrepp.  
    Du får faktiskt fårstå att att du får ändra din mening JAG TYCKER att det inte är ok att pussa någons könsorgan, för du bestämmer inte att DET ÄR SÅ.

Dessutom så tycker jag man använder snoppar och snippor till att kissa FRÄMST, inte att de någon gång i framtiden ska användas sexuellt, vissa kommer aldrig att ha sex. Och vissa gillar rumpsex, men det hindrar inte er från att säga hur söt en bebisrumpa är och pussa på den.  Sedan kanske man inte behöver VISA för folk att man gör det, men det blir ju mindre suspekt så också. Än att känna, "åhhh när jag kommer hem och ingen ser, DÅ ska jag pussa på snppen, he he he"..  
  • Matillin

Precis, småbarn börjar tidigt att utforska sina kön eftersom dom upptäcker att det är skönt att pilla sig där. Helt normalt. Vad jag vet har jag dock inte sett några småbarn sitta och gnugga handflatorna eller magen i ren upphetsning?

• MissMurrig
    Matillin skrev 2010-08-13 13:32:21 följande:
    Precis, småbarn börjar tidigt att utforska sina kön eftersom dom upptäcker att det är skönt att pilla sig där. Helt normalt. Vad jag vet har jag dock inte sett några småbarn sitta och gnugga handflatorna eller magen i ren upphetsning?
    Så du anser att små spädbarn onanerar?  Eller? Min syster ville att vår mamma skulle suga, ja eller mer snutta,  på hennes örsnibb, det tyckte hon var skönt, men knappast upphetsande för någon av dem.. Jag tror knappast på att när ett barn står och juckar att den typ övar inför sexet, come on... 
  • Matillin
    MissMurrig skrev 2010-08-13 13:38:23 följande:
    Så du anser att små spädbarn onanerar?  Eller? Min syster ville att vår mamma skulle suga, ja eller mer snutta,  på hennes örsnibb, det tyckte hon var skönt, men knappast upphetsande för någon av dem.. Jag tror knappast på att när ett barn står och juckar att den typ övar inför sexet, come on... 
    Nej inte onanerar så att dom får orgasm givetvis, men ja det är skönt för dom att pilla sig mellan benen.
    Pratar givetvis inte om 3 månader gamla bebisar utan kroppskontroll nu.
    Har inte dina barn pillat sig mellan benen, dragit sig i snoppen eller dylikt, det är nämligen väldigt vanligt och det brukar dom börja med tidigt.
  • Bonanza

Eftersom det för barnet inte är en annan kroppsdel än t.ex. magen och föräldern inte heller ser det som något sexuellt så är det självklart inget sexuellt. Är det verkligen så himla krångligt att förstå?

Sluta lägg vuxnas värderingar på barn. De är inte vuxna!

• Majken
    Matillin skrev 2010-08-13 09:12:34 följande:
    För att dom är söta?
    Jag klämmer på mina tjejers rumpor och mulliga lår hela tiden för att jag tycker dom är så söta och mysiga.
    Könsorganet är en erogen zoon alltså inget man håller på och "gullar" med eller pussar och tar på mer än vid tvättning.
    Könsorganet är en erogen zoon även för spädbarn.
    Skillnaden mellan en rumpa och ett könsorgan är lika stor som mellan ett könsorgan och magen.
    Absolut är skinkor söta men det kan snoppar/snippor också vara

Könsorganet är en erogen zon för  halvvuxna barn/ungdomar men inte för en bebis - de har inga sexuella kopplingar alls! Dessutom så kan även skinkor vara en erogen zon, precis som magen, halsen och välldigt många andra delar - det är ju väldigt individuellt vad man ha för erogena zoner...
    Love my M-girls
  • lieva

Nepp. Denna tråd har spårat ur totalt.. Allt är så jävla Naturligt nu för tiden så det äcklar mig.
    För det är ju såååå naturligt för en man att pussa sin dotter på snippan..eller en mamma att pussa sin son på snoppen..eller tvärtom .. Hallå tjena?Har det gått så långt?Vad kommer härnäst?Snart blir det väl normalt att hångla med sitt barn också av "KÄRLEK"

• Maria3
    lieva skrev 2010-08-13 16:14:15 följande:

Nepp. Denna tråd har spårat ur totalt.. Allt är så jävla Naturligt nu för tiden så det äcklar mig.
    För det är ju såååå naturligt för en man att pussa sin dotter på snippan..eller en mamma att pussa sin son på snoppen..eller tvärtom .. Hallå tjena?Har det gått så långt?Vad kommer härnäst?Snart blir det väl normalt att hångla med sitt barn också av "KÄRLEK"

Håller med. Aldrig att jag skulle pussa mitt barn på snoppen!!! Fattar inte att man gör så... vadå naturligt. Yäk yäk yäk...
  • Majken
    lieva skrev 2010-08-13 16:14:15 följande:

Hallå tjena?Har det gått så långt?Vad kommer härnäst?Snart blir det väl normalt att hångla med sitt barn också av "KÄRLEK"

Men jisses?!!
    Att HÅNGLA med någon gör man ju oftast för att uppnå någon form av sexuell känsla och det är ju inte det det handlar om... *ruskar på huvudet*

Ingen här i tråden har väl uttryckt att det naturligt att pussa sina barn på just specifikt deras snopp/snippa - däremot så är det naturligt att pussa på sina barn av KÄRLEK, oavsett var den pussen råkar hamna?  
    Love my M-girls
  • StilaM
    Matillin skrev 2010-08-13 13:32:21 följande:
    Men nu lägger du in vuxen sexualitet i att barnen utforskar njutning. Jag tror inte att det var så mamman i TS pussade på snoppen. Det är ju samma sorts kroppsmedvetenhet och njutning som lite äldre barn utforskar när den ber föräldern att smeka dem på ryggen. Är detta också en peddogrej om föräldern agerar i enlighet med pyrets önskningar? Tycker att ni som ropar usch och varg i detta bara låter bajsnödiga och typisk FL-maffia. Lev och låt leva! Ni gör säkert mängder med grejer med era ungar som jag tycker är skumma...
Svar på tråden Pussa sin sons snopp!