• Ninus

30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?

Fika imorgon någon? Glad

• Ninus

Hejhej!
    Nån som har tid för en fika den här veckan?

Kraaam!

• Ninus

Hej Golden!
    Nu passar inte nästa vecka heller för mig tyvärr. Vad typiskt! :)
    H har fått diabetes och är just nu inlagd på Danderyd. Men nästa vecka blir han förmodligen utskriven, men ska vara sjukskriven en vecka och då vill jag vara hemma med honom så mycket det går.
    Men han är vid gott mod så det är ingen fara med oss. :)

Philip mår iaf bara bra, trots värmen. Har börjat ge honom en portion mat om dagen och han slukar allt som en varg! Var ska detta sluta? Vad började ni ge som första mat, ni som börjat? Vi har provat potatis, majs, broccoli och gröt. Han gillar allt, men det känns inte som att broccoli och majs blir upptaget i kroppen, bara går rakt igenom liksom. Kanske är för tidigt att ge då?

Hoppas det är bra med er alla! Jag vill ju gärna ses, eventuellt kan jag mot slutet av nästa vecka.

Kram!

• Ninus

Fredag passar mig oxå! Hoppas det blir av nu som sagt!Glad

Kram!

• Ninus

Haha gissa vad man blir här ute i förorten då Golden! Jag tycker det låter jätteexotiskt med Djurgården. ;)
    Vanliga stället är väl sjysst annars, å om solen mot förmodan vill kika fram så kan vi ta med oss fikat och sitta i Vasaparken? Men det kanske för tråkigt för dig istället Haligh, du som bor där?
    Annars är jag öppen för förslag! Vi har varit en del i Hagaparken nu i sommar, men dit är det kanske krångligt att ta sig utan bil? Andra idéer?
    Ska bli kul att ses iaf, det händer ju så mycket med de små nu!

Kram!

• Ninus

Hejhej!
    Vi har inget planerat på hela dagen så för mig funkar senare. Hur har du det Golden?

• Ninus

Kan vi säga kl 14 på vanliga stället så hinner vi bra?

Tja, ordentliga sovtider... ibland sover han till 0600 och ibland till 0930! Man kan aldrig veta. :) Men nu hör jag att han börjar vakna till.

Kollar in här om ett tag igen, kl 14 passar mig bäst som sagt.

Kram så länge!

• Ninus

Naaaawwww, vad mysigt! Jag förstår precis vilken pose du menar, det brukar se ut så här oxå ibland. :)

Vi ses kl 14 då på vanliga stället! Kul! Hoppas du kikar förbi Haligh!

Kram!

• Ninus

Åååå, grattis Edvin på 6-månadersdagen! Stora killen! Vad mysigt med dop imorrn. Vi blev jättenöjda med Philips dopdag, underbar känsla när alla nära och kära är där för vårt lilla knytes skull och firar. En sak vi blev tagna av var alla glada och känslofyllda leenden från bänkarna i kyrkan. Det "enda" vi har gjort i kyrkan var ju när vi gifte oss och då står man ju med ryggen mot församlingen hela tiden och missar vänner och familjens ansikten. Så på det sättet var dopet mycket roligare! :D Ni kommer få en jättefin dag!

Philip har faktiskt fått två tänder i nederkäken! De kom redan strax innan 4 månader. Så sött med två små pliggar som skymtar fram när han ler. Minns inte om han var så orolig när de kom, så det var nog inte så farligt. Och dreglat har han gjort massor sedan länge. :)

Kul att ses igår! Vad stora tjejerna har blivit Golden och Haligh! Som du sa Golden, Sigrid är verkligen inte en bebis längre, utan ett barn! :)

Jag och Golden bestämde att ses på tisdag igen, kanske på Djurgården den här gången. Är det fler som kan följa med? Hoppas det!

Kram så länge!

• Ninus

Golden, fortfarande på att ses imorrn? Jag har inte kommit på nåt annat så för min del ses jag gärna på Djurgården!  (egentligen har jag inte funderat på nån annanstans för jag tycker det låter så mysigt med Djurgården! Oskyldig)
    Är det nån mer som kan hänga på? Vi sa runt samma tid va, så ca 14-tiden? Men jag är flexibel.

Kram på er!

Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?