30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Men Haligh, det är den 9:e vi har bestämt jue. En hel vecka kvar! Hoppas du kan då! :)
Välkommen Solisan! Jag bor oxå i Täby!
Men Haligh, det är den 9:e vi har bestämt jue. En hel vecka kvar! Hoppas du kan då! :)
Välkommen Solisan! Jag bor oxå i Täby!
Hej på er!
Vad jobbigt att fler och fler av oss känner av fogarna. Själv hasar jag nu omkring i ett snyggt stödbälte á la pensionär, men det känns faktiskt som att det hjälper lite. Framför allt ska det förebygga mer besvär. Börjar bli riktigt jobbigt att ta sig i och ur bilen så jag hoppas kunna ta mig till jobbet så länge som jag vill. Jobbar sådana tider att kollektivtrafiken inte funkar vissa dagar.
Vilka är vi som ses på torsdag nu då? Vi får väl hålla utkik efter hasande steg och stora magar! 
Vapiano Kungsbron 15, torsdag kl 18:
Ninus
Wow, vad roligt att höra! Hoppas de mår bra allihop. :)
Är det fler än jag och saltgurkan som kan ses imorrn? Vore jättekul om det blir av! Kom igen nu tjejer! 
Hejhej!
Ska snart ta mig iväg in till stan, har lite ärenden innan vi ses och jag går ju så förbaskat sakta nu så jag måste vara tidspessimist för att hinna med. :)
Hoppas vi blir några stycken! Jag kikar efter dig Saltgurkan. Själv är jag väldigt lång, mörk hästsvans och har förmodligen bruna gummistövlar på mig, de enda jag fortfarande kommer i utan att behöva vika hela kroppen dubbel för att nå blixtlås eller knyt. :) Åsså kommer jag väl se vilsen ut. :D
Vi ses!
Tack själva, det var superkul att träffas!!!! Hoppas fler hänger på nästa gång, nu har vi ju kollat att iaf 3 av oss inte är psychon. 
Får bli kort, ska iväg till Uppsala ikväll för julmys med gamla kollegor.
Stackars dig Golden Robot!!!! Ja det känns verkligen som att man får vara glad åt de få bra dagar man har nu.
Kram på er alla!
Nää, vad surt att få vagnen stulen! Man blir så förbannad och ledsen. Hoppas ni klarar ut det med försäkringen.
Hjälp, jag känner mig som en jätte med min viktuppgång på 15 kg (för 3 veckor sedan dessutom, vågar knappt väga mig nu). Tänk vad olika det är! I vår blir det långa barnvagnspromenader!!! 
Har inte varit på profylax- eller amningskurs, inte mer än det dom berättade om amning på den öppna föreläsningen vi var på på Danderyd. Bra att det finns info för de som vill, men jag håller med om att det är synd att det är dyrt med sån info som man förutsätts ha koll på.
Imorrn ska vi på tillväxt-ultraljud! Längtar! Men samtidigt är man ju lite nervös. De kollar ju faktiskt om allt är ok, och inte för skojs skull. Ska bli kul ändå att se en "färdig" bäbis därinne! V 32 nu, det närmar sig! Jobbar till 15:e januari, sen ska jag oxå ligga på soffan och äta praliner! 
10 dagar, Haligh. Spännande! Håll oss uppdaterade!
Hahahaha, "en alien"! Stackarn. 
Ja vi var på ul idag och jag håller med, man såg bättre på det i v18. Allt var bra iaf, och vi fick bekräftat att det är en liten kille!
Han ligger 3 gram ifrån normalkurvan, så det är ju helt perfekt! Har nojat senaste dagarna om att det ska vara en 10-kilosklump så mycket som jag har ätit, speciellt i början iom illamåendet, men det har ju tydligen inte med det att göra. Tur det...
Hasar omkring härhemma med mitt stödbälte. Kul att höra att du mår bättre Saltgurkan, det ger hopp! Det hade kommit säkert 1,5 dm snö när jag kom hem idag men det får maken ta tag i när han kommer. Inget ont som inte för nåt gott med sig! 
Tänkte bara kika in och önska er alla en god jul! Ta det lugnt i julstöket och unna er en massa praliner! 
Har det blivit nån bäbbe än Haligh?
Hoppas vi kan ses allihop nåt efter helgerna.
Kram!
Hej på er! Gott nytt år!!!
Hoppas ni har det bra allihop. Jag och maken var ensamma hemma igår och dert var så himla skönt! Mamma och hennes man kom över på lunch och sen var det bara vi två i soffan på kvällen. Najs! 
Jag har fått en så skum åkomma, nämligen Tromboflebit! Är en inflammation i en ytlig ven och på mig sitter det på ena fotryggen. Gör skitont och jag kan inte gå utan att halta. Skor är knappt att tänka på eftersom det gör ont att komma åt området. Har fått en salva att smörja på som ska lindra och är ordinerad högläge med foten så mycket som möjligt. Känns så löjligt, ont i foten. Men det är tydligen vanligt iom ökat blodtryck under graviditeten. Hoppas verkligen det ger med sig snart. Har kompletterat stödbältet med ett par moderiktiga stödstrumpor nu. 
Kram!
Vet inte vad de har för läskiga bildexempel i din bok Golden, men mitt syns knappt iaf. Bara lite svullet och rodnat, men gör så sjukt ont ändå!
Stackare som har så ont nu! Bäbben gillar inte mitt stödbälte heller. Försöker ha det så långt ner som möjligt, men då är det svårt att sitta ner på jobbet istället. Skönt för dig att kunna jobba hemifrån!
Hur mår ni andra? Här får man gnälla av sig hur mycket man vill tycker jag! :)
Vet förresten ni med barn sedan innan, eller med erfarenhet ändå, vad som är kutym vad gäller att få beggade kläder från bekanta? Betalar man en symbolisk summa eller bara tackar man och tar emot? Inte varit med om det än, men tänkte vara förberedd om nån dyker upp med nåt. :)