• Ninus

30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?

Men då bestämmer vi nu på onsdag den 8:e! Vilka är på? Lunch? Fika? Jag kan närsom under dagen. kul! :)

• Ninus

Dalgatan funkar för mig! Ses oxå gärna tidigt, så 11 tycker jag är bra.

• Ninus

Vad kul! För vår del blir det mitt i middagsluren, men jag ska öva imorrn på att ha honom glad och vaken kl 11. Vid samma tid på lördag ska han nämligen döpas! Får se hur det går... :)
    Vi ses imorrn!

• Ninus

Hej tjejer!
    Tack för igår! Jättekul att få se alla våra små troll. Det blev ju riktigt bra uppslutning!
    Saltis, vi undrar alla vart du har tagit vägen. Hoppas allt är bra med er och att du bara har fullt upp med allt!
    Jag ses gärna snart igen om ni har lust. Nästa vecka redan? Jag har inte mycket alls uppbokat än.
    Kram!

• Ninus

Picknick är en jättebra idé! Känner oxå hur "ligga stilla i vagnen eller sitta i knät och vara nöjd-tiden" börjar lida mot sitt slut. Glad Vi kikar på midsommarveckan.
    Golden, jag ses gärna nästa vecka. Torsdag är nog den dag som passar mig bäst. Vad tror du?
    Igår döptes Philip! Han var så himla duktig och till och med gav prästen världens leende efter att han fått vatten på huvudet. :) Sen var han jordens gladaste kille på fikat här hemma och charmade alla, lilla trollet. Vi var rädda att han skulle bli övertrött fort i värmen och av all uppståndelse men det gick långt över förväntan. Nu sover han som en sten dock och har gjort så hela natten så det tog nog lite på krafterna ändå. Mammas och pappas lilla skrutt. Tänk om de bara visste hur älskade de är våra små liv. Hjärta
    Kram på er!

• Ninus

Å Golden, jag kan bara em på torsdag! Vad typiskt! :) Och de andra dagarna den här veckan är oxå svårt. :(
    Vi får väl satsa på att ses allihop nästa vecka då.
    Lilla Nora då, hoppas hon mår bra idag. Philip var lite gnällig dagen efter sprutorna oxå men sen märktes det inget mer. Hoppas det blir lika lite för er!
    Kram!

• Ninus

Ja fy vad otäckt med vagnen Roszi! Vad var det för märke du hade på den? Ska kika hur det ser ut i vår vagn, om det blir helt plant. Inget man tänker på när man står där på affären och ska välja liksom. Har kikat nu efter karbinhakar eller liknande som du skriver Haligh, men det finns inga på vår vagn.
    Fotokursen är tisdagar kl 1230! Vore jättekul om du kan gå samma Roszi!
    Nu på morgonen har tre tjejer från mammagruppen varit här och ätit frukost. Bebbarna tycker verkligen det är så kul att ligga och kika på varandra på golvet. Philip ler mycket mer mot barn än mot vuxna. :)
    Jag kan ses egentligen närsom nästa vecka så jag anpassar mig. Nåt förslag? Hoppas det blir av, det ska ju bli sämre väder i helgen och sen har jag inte sett nåt.

• Ninus

Hej på er! Jag är ledsen att jag inte hört av mig för att träffas den här veckan. Har inget att skylla på heller, tiden bara rullar iväg. Men nästa vecka vill jag jättegärna ses om ni vill. Hoppas på bättre väder då oxå. :)
    Vet ni förresten om någon av öppna förskolorna i stan har öppet i sommar? Den här ute hos oss stängde för sommaren lagom till när jag tänkte premiärbesöka den. :(  H jobbar hela juli så det vore kul att ha mer att göra. :)
    Glad midsommar på er alla om vi inte hörs innan!
    Kram!

• Ninus

Hej på er! Jag kan ses egentligen närsomhelst den här veckan. Roszi, hinner du se det här så ses jag gärna idag! Fler som kan?

Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?