30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Ses vid 14 och gå och fika passar mig bäst om det är ok. Ska vi ses vid Djurgårdsbron då så lovar jag att hitta på nåt annat till nästa gång? 
Ses vid 14 och gå och fika passar mig bäst om det är ok. Ska vi ses vid Djurgårdsbron då så lovar jag att hitta på nåt annat till nästa gång? 
Det blir jättebra! Kul!
Haha, ja och nu är Philip istället nästan för stor för att vilja vara i vagnen när man promenerar. Tar med bärselen oxå. :)
Ses snart! Kram!
Vad kul att nu haft det så bra Lady My! Förstår att det blir fullt upp med två små busungar kring en. 
Jobbigt med allergier, hoppas läkarbesöket blir givande och att det inte är någon fara.
Philip kräktes en massa härom kvällen, men han hade inte ätit nåt nytt. Konstigt. Läskigt, första gången det hände. Man blir ju rädd att han är jättesjuk när han bara kräks och kräks, men han var så glad efteråt så och åt som vanligt. Det kanske var nån elak Djurgårds-bakterie för det var på kvällen när vi hade setts Golden.
Tack för sist förresten, så kul att promenera på nya ställen! :) Nästa gång vi ska in till stan ska vi nog bryta magin och åka kommunalt ändå. Galet att försöka hitta parkering ju! Åtminstone på Djurgården på sommaren och på tisdagar... :)
Vi har bara pyjamaser med dragkedja! Tycker det är så himla smidigt när man är trött och dan att slippa fumla med knappar. Vet inte hur du gör, men jag tycker inte det är krångligt. Dra ner kedjan, först ur med benet där dragkedjan sitter och sedan ur med andra benet. Sedan först i med "icke-blixtlås-benet" och sist i med blixtlåsbenet å dra igen. Klart!
Haha, väldigt pedagogiskt va?
Idag har vi varit på BVC. 10kg prick väger han nu! Trodde faktiskt på nåt kilo mer, lilla tjockisen.:) Vaccination fick han oxå så vi får se om han klarar sig från feber den här gången med.
Ha en bra helg allihop!
Kram!
Vad kul att ni är nöjda med dopet Roszi! Det kräver ändå lite planering så det är skönt när det är över oxå och man bara kan njuta av minnena. :)
Jag ses gärna tors eller fre den här veckan om nån kan.
Äsch, torsdag är jag uppbokad ju.
Nån som vill fika på fredag? 
Kram på er!
Hej på er! Det blev att jag åkte till mamma i Uppsala i fredags. Nån som vill ses den här veckan? Jag har inget inplanerat än så länge. H jobbar den här veckan oxå, sen är vi lediga ihop i 3 veckor. Härligt!
Roszi, blev det att du anmälde dig till fotokursen? Tycker det vore jättekul om vi gick ihop. :)
Philip äter mat (eller tja, puréer) till lunch och middag nu och resten ammar jag. Vad fort mjölken minskar! Och i det här fallet är det ju bra, jobbigt med sprängfyllda boobs när man börjar trappa ner. :) Han äter en portion gröt (gjord på 1 dl vatten) och lite fruktpuré till lunchen och motsvarande en halv stor matburk och lite fruktpuré till middagen. Han skulle nog äta mer för han slukar maten, men när han druckit lite vatten efteråt är han jättenöjd.
Frågade på BVC sist om vi ska begränsa maten eftersom han är så stor, men de sa att det är alldeles för tidigt att tänka på. Han är fortfarande bebis och de ska vara tjocka, först vid 3 års ålder kollar de bmi första gången och ser vid behov över kosten. Och längden har han ju från mig, han kommer förmodligen bli en lång, normal kille sa de. Skönt att få höra, man är ju så himla nojig när han inte är mitt på medelkurvan. :)
Vad häftigt att Sigrid vill krypa! Haha, då är det verkligen slut på den lilla friden man haft. Hade en vän här i förra veckan med hennes 11-månaders och då fick man verkligen en liten försmak! Vi kommer få möblera om halva huset när Philip börjar krypa, inte barnanpassat alls här hemma! Växter och sladdar och ljus på borden och vassa bordshörn och.... ja hjälp! Inget vi behövt tänka på än ju. :)
Snart somnar Philip om och då ska jag fortsätta med mitt projekt, målar hans rum! Blir riktigt färgsprängt, halva väggarna från golvet upp blir gröna kullar med färgglada blommor och halva blå himmel med vita moln och fjärilar. :) Vi har mycket vitt hemma annars så det är kul att få gå bananas med färg i hans rum!
Kram!
Roszi, om du och Edvin fortfarande planerar strandhäng imorrn torsdag så hakar vi gärna på en stund!
Tror det är väldigt smidigt att komma med bil, eller hur? Har inget inplanerat så det vore jättekul att ses! Vilken tid är du där tror du?
Kram så länge!
Oj, vilken lyxig vägbeskrivning!
Förstår precis, vi har varit och promenerat vid Stora skuggan vid nåt tillfälle så jag ska hitta. Ställer bilen där du föreslår. Ska vi säga vid 13? Ger Philip lunch och åker sen så det passar oss bra. Vad kul! Jag har ju ditt nummer så jag slår en signal när vi är framme.
Vi ses! :)
Hej!
Tack Roszi för sist! Underbart för er att ha en strand så nära att kunna gå ner och svalka sig vid.
H har semester nu och 2 veckor till. Nästa vecka har vi en hel del inbokat men sen kan jag säkert ses. Fotokursen börjar ju oxå, så varje tisdag em kommer vi ändå vara nära "vårt" fikaställe. :)
Vi har samma problem med Philip, rör sig massor i sömnen och fastnar i konstiga lägen i spjälsängen. Känns tryggare att ha honom i vår säng, vi sover alla bättre då.
Hej på er! Ojoj, har bara ett par minuter att skriva, tänk att det alltid är sååå fullt upp! Ändå är H hemma sin sista semestervecka nu så vi kan hjälpas åt med allt. Inga kryptendenser hos Philip ännu, får väl vara glad för det, för sen är "lugnet" över hör jag. :)
För mig passar det jättebra att ses på tisdag, jag är ju i närheten då ändå efter (eller före) fotokursen. Den är mellan 1230-1400.
Igår var det premiär på babysim oxå. Philip tyckte det var jättekul, speciellt när mamma blåste bubblor i vattnet, då skrattade han högt! Så mysigt!
Ja ni, då måste jag avsluta igen... Vilka vill ses på tisdag?
Kram!!!