30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Vi håller utkik efter dig Roszi! Kl 11 sa vi! Jag är den långa med grön barnvagn som det förmodligen kommer gnälla från. :) Philip gillar INTE vagnen när den står stilla! Bara man stannar till för att plocka upp mobilen eller nåt så vaknar han och säger till. Sover som en sten så länge det rör sig. :) Premiär för mig ensam i bilen imorrn. Håll tummarna! :)
Men hörrni, nu har vi inte hört av Golden på ett tag! Hoppas att ni har er lilla klimp nu Golden! Tänker på er!!!
Idag har trollet varit galet gnällig hela dagen! LadyMy, jag är så himla imponerad över dig som fixar en kille till såna dagar! :) Det tar verkligen ALL tid! Hela förmiddagen har han stånkat och stönat och bajsat grönt!!!
Läste nånstans att det kan bli grönt om de får mycket av den första, tunnare mjölken när de ammar och inte av den tjockare som kommer efter en stund. Tycker inte vi gjort nåt annorlunda senaste dygnet dock. Nu är han iaf lugnare och sista blöjan var det normal färg igen så jag hoppas det bara var nåt tillfälligt.
Haha, vilket samtalsämne! :)
Ok, vi ses imorrn! Kul!