Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Spännande med lite nyheter direkt från SA! Och positiva sådana!
Nu när Ylva har skrivit om att de blivit föräldrar på sin blogg så tänkte jag att det kanske är nån här som vill läsa och se henne lycklig (och få se kort på prinsen också förstås).
http://scrappylva.blogspot.com/2012/02/har-blivit-mamma-med-oliver-thando-erik.html#comment-form
Åh vilka härliga bilder, vilken underbar pojke!
Grattis Ylva!
Ber extra mkt nu för att det kommer bb i dag eller i morgon!
Ja nu måste det rulla på! Förstår inte riktigt hur vi alla ska orka med denna väntan annars... Månaderna bara rullar på den ena efter den andra och vi är många som väntat länge nu... och några som väntat jääääättte länge nu... Håller alla tummar och tår! Nu behövs det glada nuheter igen!
Brukar det komma bb på torsdagar?
Kram
Vilka ska sätta mer kraft? Det skulle ju vara underbart om det kunde rulla på i SA så att alla barn som behöver föräldrar kam få det!
Fredag!!!! Mailade Birgitta i går och frågade om det kommit några bb sedan de två som kom i januari, det hade det inte... Men idag håller jag tummarna extra hårt för alla oss som väntar!
KRAM!