Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Håller tummar och tår för att Birgitta ska få mycket jobb med att ringa ut flera bb idag!
Hej! Vill bara säga att jag tänker på er som väntar och håller mina tummar stenhårt för många bb idag!!
Kram från mig
Ingen som hört något om bb idag?!
Vad tyst det är. Undrar om det betyder att det inte kommit något bb idag. Då får vi hoppas att det händer något på måndag istället.
Jag vill också bara säga att jag tänker på er och att jag av hela mitt hjärta önskar och hoppas att det snart ska lossna för er alla och att ni SNART ska få veta vem er nästa familjemedlem är och att ni SNART ska få åka och hämta hem henne/honom.
Jag tror vi är många som följer den här tråden trots att vi inte väntar barn från SA. Jag går in här varje dag och hoppas att jag ska få läsa om något glädjebesked. Nu håller vi alla tummarna för att det kommer riktigt många barnbesked till Sverige nästa vecka.
Tack för länken till Ylvas hemsida. Hennes glädjestrålande ansikte där hon sitter med den lille godingen i knät säger allt. Det blev hennes tur till slut, och det kommer att bli er tur också.
Jag följer oxå er med spänning! Och tycker verkligen det är dags för en hel drös med BB!!!
Ni är starka och tappra som orkar med denna långa väntan! SNART är det verkligen er tur!
Jag som snart kommer börja min BB-väntan kan inte föreställa mig hur det skulle vara att vänta så länge!!
@Hjärtat längtar det som gjorde att vi valde SA var att både barnbesked och resebesked kommer samtidigt. Vi väntade bara nästa 17 månader.
Lycka till med er process och tack för trådstarten :) Pippi
.
Ett stort grattis till er Ylva!