Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej,
Vad roligt att jag hittat Er!!!
Jag och min man skickade ner våra papper till SA i juli 2011. Och det känns superfrustrerande att det ska ta så lång tid innan barnet kommer. Är det någon som har något bra tips på hur man hanterar den här långa väntan? det går lite upp och ner för mig, ibland är jag på topp och ibland är jag nere i källaren känns det som.
Hej Ellen02-vi gick på teater. De gick med på att vi fick köpa biljetterna två veckor innan. Å var öppna med att ni väntar då är det lättare när det går upp och ner.
Usch vad det är tyst i tråden nu. Imorgon är det torsdag, kan det inte få komma några bb då??? Håller tummarna för det!
Ja här är det tyst! Men idag är det fredag!!!! Hoppas Hoppas Hoppaas! Kram
Inget????
Men vad fan då! Grrrrrrr!
Ja ja, hoppas att ni alla får en härlig helg trots allt.

Hoppas att det har kommit ett eller flera bb den här veckan som vi inte hört något om.
Väntan är väldigt jobbigt nu.
..... så tyst....
Det er helt stille i Norge også...
Selvom det kanskje ikke er noe trøst 
Kul med norska läsare i tråden! Välkommen! Hur många SA-barn kommer till Norge per år? Vad heter eran organisation?
I 2011 kom det bare 14 tildelinger... De hadde håpet på ca 30.