Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
I 2011 kom det bare 14 tildelinger... De hadde håpet på ca 30.
Ja ni... vet inte vad jag ska göra riktigt längre... Känns som man liksom väntat klart... eller vad säger ni?
Vet ni förresten om det fortfarande är par som har kvar 0-12 månader som önskemål om ålder eller om alla ändrat sin önskan till upp till 18 mån nu? I höstas nån gång var det ju ändå ganska många som in inte ändrat minns jag... I detta väntande överanalyserar man väl allt i och för sig....
Styrka behövs till alla som väntar både i Sverige och Norge <3
Brukar tänka på att vi ändå hade tur som fick skicka våra papper när vi fick eftersom väntetiden i Sverige också ökat så mycket, lite men klen tröst....
KRAM
Meeeeen, tittar in här då och då och vill se massvis med BB välla in. Men det är ju torrare än torrt... Är frustrerad å era vägnar och hoppas på bättring, typ igår...
Ja, här är det lika dött på bb-fronten som jag vet inte vad...
Själva har vi just passerat 20 månaders väntan
eller snarare
.
eller snarare
.
som jag skrev till Ylva tre dagar innan de fick sitt bb: Ni är närmre ert bb än nånsin nu, så ge inte upp!Ok så det är Ylva som fått BB?!! Vad roligt!!! Stort grattis!
Nu är det snart 3 veckor sedan det kom bb. Enligt min hemmagjorda statistik borde detta innebära att det snart är dags för nya att komma...
HOPPAS