Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Det ska bli så kul att träffa er i sommar :)
Håper dere har det bra i Pretoria! Og kom gjenre med noen rykter fra Pretoria og adopsjonssituasjonen
Alle positive rykter fra Pretoria er varmt velkommen.
Oj oj, idag är väntan extra tung känner jag... 3 kollegor har oberoende av varandra frågat varför vi inte åkt till SA än.... Känner mig som en papegoja när jag gång på gång förklarar läget och att vi inte vet nåt...
Längtar så efter några positiva nyheter... Kram på er...
Visst känns det som att det borde komma bb i veckan??? Hoppas hoppas hoppas att väntan ska vara över för några stycken här inne, helst idag!
När är Riksträffen i år?
Hej
Jag mailade Birgitta för en stund sedan och frågade om det kommit något BB idag eller i fredags, uppdaterar er så fort jag fått svar.
Det borde ju verkligen komma något BB denna veckan, tankarna börjar vandra tillbaka till i somras när det inte kom något BB på flera månader. Om det inte kommer något BB denna veckan kommer det inte vara en enda svenska familj nere hos Abba om ett par veckor.
Hoppas, hoppas på många BB snart!
Hej
Jag mailade Birgitta för en stund sedan och frågade om det kommit något BB idag eller i fredags, uppdaterar er så fort jag fått svar.
Det borde ju verkligen komma något BB denna veckan, tankarna börjar vandra tillbaka till i somras när det inte kom något BB på flera månader. Om det inte kommer något BB denna veckan kommer det inte vara en enda svenska familj nere hos Abba om ett par veckor.
Hoppas, hoppas på många BB snart!
Heja heja!
Träffen är i månadskiftet Juni/Juli. Jag ovh min man tänkte också gå, vi är låååångt bak i svenska kön så det kommer att dröja innan vi ens får skicka papper. Men vi ser det som ett bra tillfälle att lära känna massor av härliga människor, lära av andras erfarenheter och framförallt få se en massa underbara barn!
Jag har också en blogg, vill någon vill titta in så inboxar jag gärna lösenord