• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • LindiweSA
    ViljaDrömma skrev 2011-12-28 21:00:16 följande:
    Ja hjälp vilken underbar tråd detta kommer bli nästa år! Då kommer alla efterlängtade BB ramla in och det ska bli fantastiskt att läsa om det här!!! Längtar!!!
    Jag längtar till 2012, kan vi inte spola fram bandet lite nu???
  • Kwela

Nu är året HÄR!!!! Äntligen 2012 och 6 dagar kvar till Abba slår upp portarna i Pretoria!

• Namaste72
    Kwela skrev 2012-01-02 23:01:20 följande:
    Nu är året HÄR!!!! Äntligen 2012 och 6 dagar kvar till Abba slår upp portarna i Pretoria!
    Gilla gilla gilla!
    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • LindiweSA

För ett år sedan fick våra vänner bb ganska snabbt efter att Abba öppnats. Nu hoppas jag att Abba smäller upp dörrarna med full kraft i år också och att det får ramla in två-tre bb minst i januari. :)

• Qermit

Har nog aldrig längtat att jul- och nyårshelgerna ska vara över så mycket som den här gången. Samtidigt är det med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot 9/1... Tänk om det blir stopp igen :-S.

• Namaste72
    Qermit skrev 2012-01-04 16:06:01 följande:
    Har nog aldrig längtat att jul- och nyårshelgerna ska vara över så mycket som den här gången. Samtidigt är det med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot 9/1... Tänk om det blir stopp igen :-S.
    Klart det inte blir! Jag har nämligen tänkt att möta er på Landvetter någon gång i februari
    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • Qermit
    Namaste72 skrev 2012-01-04 19:46:46 följande:
    Klart det inte blir! Jag har nämligen tänkt att möta er på Landvetter någon gång i februari
    <3
  • LindiweSA

Vem var det som tipsade om en blogg som en tjej som arbetat på Door of Hope hade? Var det Stephanies blogg? Är det någon som har adressen, jag orkar inte bläddra igenom alla 93 sidorna för att hitta den.
    Jag fick igår veta att det var Stephanie som gav vår dotter hennes namn, hon kände igen Ns ögon på min profilbild på FB. Skulle vilja läsa bloggen en gång till nu när jag vet att hon tog hand om vår flicka.

Svar på tråden Sydafrika-tråd!