• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (miss li) skrev 2011-05-18 12:51:49 följande:
    det är min högsta önskan sexuellt att träffa en man med en stor kuk som är böjd uppåt, aldrig lyckats än så länge...
    ...jag träffar två 21 cm ganska regelbundet. Ett ex och en via BC ;)
    Det är härligt och upphetsande men inte avgörande vad gäller förhållande (min man har 'normal')
  • Anonym (Medel)
    Anonym (fan) skrev 2017-08-27 09:40:51 följande:
    Kan jag få ett ärligt svar av dig? Tycker du att 13x11 är för litet...? :/

Tar gärna ärliga svar från andra också..
    Det är ganska precis medel enligt en sammanställning av de kliniska undersökningar som gjorts i ämnet.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-27 15:09:14 följande:
    ...jag träffar två 21 cm ganska regelbundet. Ett ex och en via BC ;)
    Det är härligt och upphetsande men inte avgörande vad gäller förhållande (min man har 'normal')
    Självklart. Väldigt sannolikt.
  • Anonym (Tjej)

Nej, helt, helt uppriktigt: det är inte för litet.

För ca en månad sedan hade jag ett ONS. När kalsongerna åkte av fick jag en smärre chock. Kuken var liten. Jag vet inte hur liten, men det är det minsta jag sett i mitt liv på en vuxen man. Kanske 10 cm, max. Men jag höll god min, även om jag tänkte jäklar vilken otur...

Men där tänkte jag fel. Han kunde hålla på hur länge som helst, han ansträngde sig att göra det skönt för mig, han lyssnade på mig. Jag kom och kom och kom. Det var bland de bästa orgasmerna jag haft på länge.

Jag skulle ge vad som helst för att uppleva det slags sex oftare. Jag som kvinna har helt uppriktigt aldrig någonsin upplevt att en kuk är för liten när det kommer till handling.
  • Anonym (Jesse)

För mig så är den för liten. Men det är helt individuellt vad man föredrar. Vissa vill ha liten , vissa medel och vissa stora som fyller en.
  • Anonym (Muslim)

Fy fan vad patetiskt. Det är redan vetenskapligt bevisat att det inte har någon betydelse.

Men om du verkligen är tjej TS så bevisar det snarare vikten av att hålla sig borta från ytliga puckon som er...

• Anonym (Maria)

Klart att det inte har nån betydelse om man älskar personen. Men skulle man nu få välja föredrar jag lite större och inte någon lite pillevink.

• Anonym (uuu)

Utan att vara gynekolog så vet jag ganska säkert att klittan löper runt slidmynningen som en upp-å-nervänd hästsko. Det är väl ganska viktigt att kuken kommer innanför det "draperiet". Sen finns säkert en massa känselgrejer längre in men 10-13 cm bör ju kunna göra jobbet. Sen finns det alltid kvinnor som vill annorlunda relativt stora massan. Det hör till sakens natur. 

• Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-27 23:46:20 följande:
    Självklart. Väldigt sannolikt.
    Nej, inte om man väljer slumpvis ;)
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-28 08:26:44 följande:
    Nej, inte om man väljer slumpvis ;)

Och kukinnehavarna har inget att säga till om? Låt oss säga att en på 50 000 har 21 cm eller längre. Du ska inte bara hitta dem, de ska även välja dig. 

Det är inte sannolikt, som sagt.

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!