• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • gosensgos
    gosensgos skrev 2010-08-31 11:35:34 följande:
    Ursäkta att jag frågar, men varför ett tidigt UL?
    Sa du bara att du ville ha det?

Jag skulle också vilja ha ett tidigt UL, bara  för att se att allt ser ok ut så långt...
    Kan man "begära" det? 
    JAg har också ringt för inskrivning idag!
    Den 28/9 ska vi dit

Pirrigt! 
  • Sabina87
    gosensgos skrev 2010-08-31 11:36:40 följande:
    JAg har också ringt för inskrivning idag!
    Den 28/9 ska vi dit

Pirrigt! 
    Dom erbjuder det till alla gravida här i östergötland som jag fatta det. Och det va just för att se om det fanns några kromosom förändringar eller liknande. Så det känns skönt att slippa vänta enda till V 18.
    Men frågar du din BM så kanske dom kan ordna det?
  • gosensgos
    Sabina87 skrev 2010-08-31 11:39:05 följande:
    Dom erbjuder det till alla gravida här i östergötland som jag fatta det. Och det va just för att se om det fanns några kromosom förändringar eller liknande. Så det känns skönt att slippa vänta enda till V 18.
    Men frågar du din BM så kanske dom kan ordna det?
    vilken vecka är du i då, när det är dags för UL?

Ska kolla med de när jag kommer dit. 
  • Sabina87
    gosensgos skrev 2010-08-31 11:44:12 följande:
    vilken vecka är du i då, när det är dags för UL?

Ska kolla med de när jag kommer dit. 
    Jag kommer va i V 13.
  • we wish for a baby

Hej Tjejer! Jag bor i falun & är snart 31 år, de är mitt första barn med hjälp av IVF. Har inte så många symptomer tycker jag, känner absolut inget i mina bröst, är i v.6 5+0 idag. Min man tycker att dom blivit större iallafall :) Jag har vul den 20 september, min klinik vill kolla att graiditetnen ligger rätt & att hjärtat börjat ticka innan dom lämna över mig till barnmorska :) Ska ringa till bm imorgon & boka tid för inskrivning. Vad roligt att de är så många nyblivna mammor i den här tråden & fler kommer de nog bli! Är de nån mer än jag som inte har några känningar i brösten som kan stilla mitt sinne lite, blir orolig för MA fick de i våras skrapning 10+0. I falun skiner solen idag, super nice då jag i princip till 100% går på sol energi. Är mycket tröttare, somnar jätte tidigt på kvällarna numera :)

• JaneEyre

Jag har inte heller några som helst känningar i brösten... De verkar inte heller större eller något. Är på v. 4+1 fort ganska tidigt.

• Fröken85

Hej! Får man hänga på här? Väntar våran 2a den 5e maj. Har fått tid för hälsosamtal hos min bm den 17e sept och bokat ett privat vul den 22a sept.

Tror jag är i vecka 4+4 idag och känner mig inte särskilt gravid faktiskt. Men håller alla tummar och tår för att den här graviditeten ska gå vägen!

• solouniko

Nu skiriver jag in mig här, fortfarande alldeles chockad efter att ha plussat häromdagen Verkar som att BF är kring 4 maj och jag är väl då i vecka 4+4. Ska ringa MVC imorgon då jag har spiral och vet inte hur man går tillväga.. Så det var inte planerat med andra ord men fortfarande roligt Vi har en Milla som är född mars 09 så det blir väl 2 år och 1,5 månad mellan. Spännande!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • gosensgos
    solouniko skrev 2010-08-31 14:21:25 följande:
    Nu skiriver jag in mig här, fortfarande alldeles chockad efter att ha plussat häromdagen Verkar som att BF är kring 4 maj och jag är väl då i vecka 4+4. Ska ringa MVC imorgon då jag har spiral och vet inte hur man går tillväga.. Så det var inte planerat med andra ord men fortfarande roligt Vi har en Milla som är född mars 09 så det blir väl 2 år och 1,5 månad mellan. Spännande!
    Har du plussat med spiral?
    Vilken typ av spiral? 
  • ljusgläntan3030

Har alla här molvärk??
    jag känner ingen och borde man inte känna det om livmodern växer??
    jag är bara i fjärde veckan bim-2.

Svar på tråden BF maj 2011