• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • ljusgläntan3030

Jag har också ett tidigt vul inbokat den 29 sep.. lääängtar och hoppas allt går bra tills dess!!

Idag kom den där molvärken som varit försvunnen ett tag.. vill hellre ha den där faktiskt ;)

• Fröken Löken

Hej alla!!

Jag är så TRÖTT, så TRÖTT, så TRÖTT!!!!!!!

har somnat tidigt de senaste dagarna och inte ens orkat tänka tanken på att sätt mig här och kolla... och då är jag trött!!! Just nu kämpar jag verkligen för att hålla mig vaken!! På jobbet idag orkade jag knappt lyfta benen, släpade mig fram som nån j*a såskopp Flört 
    Fler än jag som känner av denna härliga trötthet??

har iaf bokat tid hos BM för hälsosamtal, nästa torsdag Glad jag frågade henne om "mensvärken" och hon sa att det är helt normalt och hon kallar det VÄXTVÄRK, det lät lite gulligt tycker jag!! Gravid

Nä, fångarna på tv:n, kan ju lura mig själv att jag håller mig vaken ha ha!!!! 

• we wish for a baby

Jag är oxå SUPER trött, har turen att vara sjukskriven just nu så jag behöver inte tänka på att inte somna på jobbet.... men gud så allt går i SLOOOOMMMOOO :) Äter jämt, lite & ofta ja hela tiden, inatt klev jag upp 4 på morgonen & satte mig i soffan & åt kakor medans ja typ fortfarande sov... vaknar till så livrädd att jag nästan sätter i halsen då min man helt plötsligt står bakom ryggen på mig & säger - sitter du här & äter kakor :)) Jag blev så rädd ni vet så där så man blir vansinnig samtidigt haha smygätaren de är jag de :)) Hoppas jag får mina tester från testlagret imorgon, är lite av en testoman :)) Första gången jag beställer därifrån, är de någon av er som vet hur lång leverans de är? Betalade med kort & de stod att orden behandlades omedelbart.

• Jodi

Här har ni en till som är trött! Blev dessutom väckt igår natt med denna underbara "växtvärk" som fick mig att kvida och vandra runt i en kvart. Fy vad ont det gör! Ända ner i ljumskarna !

Idag har jag gått exakt 5 veckor. Vad tiden går långsamt... räknar dagarna tills v 12 så man kan berätta för alla och äntligen andas ut lite!

• Vix
    Fru J skrev 2010-09-01 15:43:08 följande:
    Hej!
    Hoppar in här med er Plussade i helgen
    BF 10 maj!
    Grattis Vi har samma bf skoj
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • Vix

Grattis till alla nya Plus Skriv in er i listan så följs vi åt

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet
  • Vix

Själv är jag superpigg. Har precis klivit av mitt jobb efter ha jobbat 15 timmar i streck, hann inte med någon rast idag :-/ men är fortfarande pigg. Har inte något illamående eller supertrötthet som jag har haft ifrån dag 1 med mina tidigare barn. Hoppas på en lättare graviditet

• Lyckomia

Lyckomia - Bf 14 maj, 1:a barnet

• Mary
    we wish for a baby skrev 2010-09-01 20:29:10 följande:
    Jag är oxå SUPER trött, har turen att vara sjukskriven just nu så jag behöver inte tänka på att inte somna på jobbet.... men gud så allt går i SLOOOOMMMOOO :) Äter jämt, lite & ofta ja hela tiden, inatt klev jag upp 4 på morgonen & satte mig i soffan & åt kakor medans ja typ fortfarande sov... vaknar till så livrädd att jag nästan sätter i halsen då min man helt plötsligt står bakom ryggen på mig & säger - sitter du här & äter kakor :)) Jag blev så rädd ni vet så där så man blir vansinnig samtidigt haha smygätaren de är jag de :)) Hoppas jag får mina tester från testlagret imorgon, är lite av en testoman :)) Första gången jag beställer därifrån, är de någon av er som vet hur lång leverans de är? Betalade med kort & de stod att orden behandlades omedelbart.
    Jag är också väldigt trött idag, men igår var jag jättepigg! Så det varierar för mig...

Jag har beställt från testlagret tidigare, och de har alltif kommit i brevlådan dagen efter (eftersom jag beställt innan kl 16). Så de är rätt snabba :)
  • ljusgläntan3030

Än sålänge är jag mest trött på kvällarna, men tidigt.. bara lite på jobbet men det går fast jag har lagt mig tidigt i en vecka nästan. Ena natten kan jag vakna sugen på nåt, andra natten sover jag igenom den, helmärkligt. Idag går jag in i vecka 5... sakta små steg framåt... hihi..

Svar på tråden BF maj 2011