• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • gosensgos

Misswiren, nu har jag lagt till dig!

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet
  • ljusgläntan3030
    soosi skrev 2010-08-30 13:24:15 följande:
    Jag känner också att symptomen kommer och går... reagerar speciellt på brösten, för ett par dar sen var dom helt svullna och ömma, och igår började dom gå tillbaka till sin vanliga form och känsel.. känner inget idag heller, blir verkligen orolig.. molvärken har också nästan försvunnit helt..
    Samma här.. det är olika varje dag.. molvärken var är den liksom.. det enda jag känner är lite ilningar i äggstocken men inte den där kända molvärken blir också orolig att inget utvecklar sig därinne...
  • we wish for a baby

Hej Tjejer!

Jag hänger gärna med er i den här tråden :) Hade en egen men såg sen att de fanns afler trådar med BF i maj som är mer aktiva Glad

Jag väntar mitt första barn med BF 2maj Hjärta

Har många symptom förutom ömma bröst, antar att de är vanligt de med att man inte känner nåt i brösten!

• we wish for a baby

Lägger in mig i listan Glad

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet

Spännande att följas åt tills vi får snusa på våra bebisar!

• Jodi

Har idag bokat inskrivningssamtal den 27/9. Känns så långt tills dess! Ska även på en informationsträff med sambon den 20:e.

Känner mig nästan som vanligt bara lite ömma bröst och trött. Hoppas illamåendet håller sig borta!  Känner mig dock redan trött på att tänka på att äta nyttigt hela tiden...Flört

• Misswiren

Hejhej.

Såg att ett par stycken gjorde mig den snälla tjänsten. Satt med min Iphone och kunde ej göra de själv, så tack alla :)

Fröken Hanna: Jepp, andra barnet va de.

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet
    Jag måste även passa på att fråga.
    Blir helt snurrig i huvudet av alla olika sätt att beräkna förlossningen. Vilken ska man välja, och hur ska man räkna?!
    Här på FL är det annorlunda och blir en helt annan dag än te.x Baby Center. Står nåt om att jag är i vecka 5, men egentligen vecka 6 om jag hellre vill räkna så? Haha.
    Kan ngn vara så snäll och förklara lite för mig, känner mig så dum. (6 år sedan jag födde min son och glömt allt det där :P)
  • FruganH
    Misswiren skrev 2010-08-30 18:44:20 följande:
    Hejhej.

Såg att ett par stycken gjorde mig den snälla tjänsten. Satt med min Iphone och kunde ej göra de själv, så tack alla :)

Fröken Hanna: Jepp, andra barnet va de.

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet
    Jag måste även passa på att fråga.
    Blir helt snurrig i huvudet av alla olika sätt att beräkna förlossningen. Vilken ska man välja, och hur ska man räkna?!
    Här på FL är det annorlunda och blir en helt annan dag än te.x Baby Center. Står nåt om att jag är i vecka 5, men egentligen vecka 6 om jag hellre vill räkna så? Haha.
    Kan ngn vara så snäll och förklara lite för mig, känner mig så dum. (6 år sedan jag födde min son och glömt allt det där :P)
    Kan det vara så att du är i v 5 + någon dag? Då kan man ju säga att du är i v 6. Själv är jag i v 4 + 6, så jag säger ju att jag är i v 5. Hoppas du förstår och att jag inte krånglade till det mer för dig.. Glad
  • JaneEyre

Hejsan! Lägger till mig nu :)

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet
  • gosensgos
    JaneEyre skrev 2010-08-30 20:08:23 följande:
    Hejsan! Lägger till mig nu :)

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet
  • ljusgläntan3030

Tog ett nytt CB test ikväll (jag vet man ska ta på morgonen men jag ville att sambon skulle vara med) och denna gången var det ett starkare Plus.. äntligen!!.. idag bim-3.. såå glada.. !

Svar på tråden BF maj 2011