• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Sofi 79
    maj09 skrev 2010-11-01 07:09:11 följande:

TACK för alla bröllopshälsningar! Vi hade en sååå romantisk kväll och eftermiddag! För min del blev det ett perfekt bröllop.

Vad härligt! Stort grattis!!!
  • FruMadde4barnTätt

down under
    roligt och skönt att allt såg så bra ut

• 2barnsmammaaa

Jag längtar ihjäl mig efter mitt kub test på måndag! Har skrivit här några gånger innan också :)

Jag har drömt om tvillingar..  Men det tror jag inte att det är, men ändå lite kul att jag har drömt om det.. Är så orolig och hoppas att det verkligen är nått i magen så man inte bara inbillat sig allt.

Är det nån mer som 'är gravid med 3:e barnet? Syns det än på er? :) 

♥ BF 28 MAJ 2011 ♥
  • Tiiinaa
    2barnsmammaaa skrev 2010-11-01 14:29:56 följande:
    Jag längtar ihjäl mig efter mitt kub test på måndag! Har skrivit här några gånger innan också :)

Jag har drömt om tvillingar..  Men det tror jag inte att det är, men ändå lite kul att jag har drömt om det.. Är så orolig och hoppas att det verkligen är nått i magen så man inte bara inbillat sig allt.

Lycka till på ditt KUB!! Kanske är det tvillingar i magen och ditt undermedvetna som försöker tala om det för dig :P Jag är gravid med mitt första och det syns på mig ganska mycket redan. Är i vecka 15 nu!
  • jakeline

jag är gravid med andra, och det syns redan.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Åsasåsa

Jag är gravid med första och det syns jättetydligt! Många som har frågat. Men mysigt är det :)

• amisej
    ObestämdTjejer behöver hjälp..
    e såååå orolig.

Har haft sån jobbig ret hosta i en hel vecka nu. Inget har hjälp men idag va ja hos doktorn och fick recept på hostmedicin...
    Men inatt ohhh gud va ont jag fick i äggstocken när ja fick mina host attacker...
    Vid ett ögonblick ville ja bara skrika ut av smärta.... Som tur e slutade hostan och ja kunde somna om igen.
    Idag var de en vanlig läkare som tog emot mig så kunde inte fråga honom om de...

Men tror ni de kan skada fostret??? :S  
    Ska på kub test nästa vecka o går in i vecka 11 idag
  • bellbar

Ska på KUB test nu på fredag klockan 13:30... Nervöst men men, det ska nog gåå bra!! Längtar tills jag får se miraklet!! Är i vecka 13 (12+2) idag.. BF är beräknad t 13e maj istället för 9e, 11e... Får väl se vad de säger på fredag om allt är som det ska och när det är beräknat... ungefärligt iallafall! :)

• Kottemor

Jag väntar vårt tredje barn och ja, det syns redan.
    Jag har fullt sjå och dölja det, kankse är det någon som redan anar?
    Men jag vill inte säga något förrens tidigast efter nästa vecka när vi har gjort KUB, sen ska jag samla mod och berätta det för min närmsta kollega och min chef.
    Är hemskt nervös för detta, hur har ni andra känt?
  • Sommarnatt2010

Jag ska göra KUB v 46. Ska göra det klockan 8 på morgonen. har sagt till kollegan som vet att jag är gravid att jag kommer lite senare. Men har tänkt på det där..Är det bättre att ta hela dagen. Tänkte lite på om det visar sig att det inte är bra...Kan det ju vara tufft att gå till jobbet o låtsas som ingenting...Hur har ni gjort??? Samtidigt vill jag ju inte tro att det ska vara något fel...