• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Sofi 79
    Sommarnatt2010 skrev 2010-11-01 20:38:24 följande:
    Jag är ju lärare så behöver ta tjänstledigt eller om det är möjligt kan jag kompa...hmm får nog fundera lite på det där faktiskt...För som sagt blir nog tufft att jobba om något skulle vara galet...
    Men om något skulle vara galet är det väl bara att ringa sig sjuk? Man kan ju faktiskt få akuta förhinder även om man är lärare.
    Dessutom är ju allt säkerligen bra
  • Sofi 79

Är också galet nyfiken på vem det är som ska komma ut. Det är så fantastiskt roligt att följa vår dotters utveckling och se vilken liten personlighet hon är. Och så ska det komma en till. Som säkert är på ett helt annat vis. Otroligt fascinerande!

• JosefineK
    Jodi skrev 2010-11-01 20:05:20 följande:
    Jag tog ledigt hela dan. I fall om det skulle vara nåt fel eller fira om det såg bra ut! Hade även planerat att åka till föräldrarna och berätta den dan när jag ändå hade tagit ledigt.
    Jag tog ocksà ledigt hela dagen. Av samma anledning som ovan, som tur àr fick vi fira
  • MissSindra
    2barnsmammaaa skrev 2010-11-01 14:29:56 följande:
    Jag längtar ihjäl mig efter mitt kub test på måndag! Har skrivit här några gånger innan också :)