• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Ewima
    emeliemarietherese skrev 2010-09-16 11:05:30 följande:
    Jag hoppar ur den här tråden nu sogligt nog...
    Mina rosa flytningar blev till ljusrött blod..inga mängder eller klumpar än men är säker på att det kommer komma med, kände på livmodertappen med (med gummihandskar förstås) och den var väldigt öppen och det var uppenbart att det var där blodet kom från. Jag har dessutom inga gravidsymtom kvar alls så jag är 100% säker på att detta är ett missfall.
    Ringde min mamma igår och grät, även om det gick fort att bli gravid denna gång är det ingen garanti att det är det igen.
    Det här barnet var sååå efterlängtat och jag försöker tänka att det nog ändå inte var livsdugligt iaf så att det var därför det hände. Men lycka till för er alla andra så hoppas jag att jag kan hoppa in i en annan juni-tråd senare :)
    Beklagar verkligen Gråter Önskar er lycka till i framtiden {#emotions_dlg.flower}
  • minya

hoppar in här med om jag får :)
    BF 11 Maj enligt fl, har med amge, mina tarmar kan svälla rätt rejält på kvällarna, i vanliga fall har man magrutor men nu på senkvällen är de bara fläsk som syns haha. Blir mer roligt när de faktiskt är bebben som gör magen men de lär ju dröja, sist syndes inget för vecka 30 *suck* och då är jag ändå smal med mina 53 kg

• Ewima
    LillEm skrev 2010-09-16 12:10:29 följande:
    Hej Ewima,
    Jag tror att de flesta av oss är väldigt oroliga. Själv är jag i v 7 (6+5) och jag fick veta för en dryg vecka sen att jag är gravid. Sedan dess så har jag varit ett nervrak men igår lästa jag ett bra inlägg i positivt tänkande. Du ska inte tänka att du är med missfall utan att du är med barn.
    Lycka till
    Kram
    / LillEm
    Skönt att det är fler än jag. När jag väntade dottern tänkte jag inte en sekund att något kunde gå på tok.
    Denhär gången har jag gått igenom många tragiska erfarenheter genom vänner och bekanta, såjag tar inget för givet.

Att tänka på namn o kön känns ganska avlägset... Men än så länge går bra, så vi får ta en dag i taget.Flört

Bara 50 dagar kvar till 2:a trimesternSkrattande
  • LillEm

Jag har också en grymt svullen mage. Jag har ingen aning hur mycket jag har gått upp men jag misstänker att jag vanligtvis väger ca 53-56 kg (äger ingen våg).
    Det känns som att det syns men min man och min kollega som vet intygar att så inte är fallet.

• rose

Hoppar in här :) 
    väntar andra barnet BF 27 - Maj  

• TheLove

Jag har gått ned ett halvkilo, ligger på 55kg och 171 lång... Idag är maggen liten dock... Jag älskar dock när man kan se en liten gravidmage, för min tar gravidformen :)

Nu har jag shoppat cravings i alla fall :)

• 2barnsmammaaa

Jag känner mig också rund! Den här perioden är inte kul när man bara känner sig svullen och plufsig hehe.

♥ son 06 ♥ dotter 08 ♥ BF 28 MAJ 2011 ♥
  • ljusgläntan3030

jag har gått upp ett kilo ungefär och tycker magen är lite svullen också och hård.. så spännande med allt som händer..

~ Bf 12 maj 2011 ~
  • rose

jag är med svullen och uppblåst känns som en boll haha..

• Melipilla

Plussade igår. En bf-lista kanske skulle vara något?

Svar på tråden BF maj 2011