• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • 2barnsmammaaa
    Jag tror jag plussade imorses! Tog ett clearblue efter detta och det var också lika svagt men synligt.. Har störtlipat hela morgonen, av lycka :)

Första försöket, 3 barnet om allt går som det ska!  I sept 2007 så fick jag missfall med det som skulle blivit andra barnet... [plussade igen i december]  Men denna gången hoppas jag verkligen att det går vägen!

Bf 28 maj.... Herregud, jag är överlycklig. Sambon fyller år imorrn, så har inte berättat än. Men det är svårt! Vill säga det imorgon ju:)

Får man vara med i denna tråd?! :)

• FruganH
    2barnsmammaaa skrev 2010-09-15 16:28:19 följande:
    Jag tror jag plussade imorses! Tog ett clearblue efter detta och det var också lika svagt men synligt.. Har störtlipat hela morgonen, av lycka :)

Första försöket, 3 barnet om allt går som det ska!  I sept 2007 så fick jag missfall med det som skulle blivit andra barnet... [plussade igen i december]  Men denna gången hoppas jag verkligen att det går vägen!

Bf 28 maj.... Herregud, jag är överlycklig. Sambon fyller år imorrn, så har inte berättat än. Men det är svårt! Vill säga det imorgon ju:)

Får man vara med i denna tråd?! :)

Åh,  vad roligt! Grattis!!

Förstår att det är svårt att inte säga något, själv väntade jag också en dag extra med att berätta för sambon, mest för att jag inte riktigt vågade lita på testet själv och ville se så att mensen verkligen inte skulle komma Tungan ute Tror du att du ska berätta imorgon så att han får en "extra fin" födelsedagspresent?
  • emeliemarietherese

Upptäckte nyss när jag gick på toa att jag fått ljusrosa flytningar..ömheten i brösten har också börjat avta men jag trodde att det inte var ngn fara..
    Nu är jag så rädd att jag ska förlora min lilla bebis :( Hoppas på att det inte kommer ngt mer!!!

• FruganH
    emeliemarietherese skrev 2010-09-15 16:40:18 följande:
    Upptäckte nyss när jag gick på toa att jag fått ljusrosa flytningar..ömheten i brösten har också börjat avta men jag trodde att det inte var ngn fara..
    Nu är jag så rädd att jag ska förlora min lilla bebis :( Hoppas på att det inte kommer ngt mer!!!
    Håller verkligen tummarna för att det bara är något helt ofarligt. Vet att jag läst andra som haft små blödningar och vissa har ju till och med mens under graviditeten! Hoppas verkligen att det inte blir värre!
  • Vix

Grattis till alla Plus

Håller tummarna att liten mår bra :)
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • Jean
    Hoppas du far behalla den lilla! Att de bara ar en helt vanlig "flytning".
  • FruganH

Jag som var så glad för att mitt illamående ändå inte var så illa, men nu verkar det bli värre och värre!! Rynkar på näsan
    Sitter på kontoret nu och mår allt annat än bra måste jag säga Kräks

Det verkar hjälpa att jag äter något när jag mår illa så jag får väl skaffa något som jag kan ha här på kontoret och kunna äta i smyg..
    Vill inte äta åksjuketabletter eftersom jag kör bil till och från jobbet (ca 1 timme enkel väg) och att köra bil och vara dåsig pga tabletterna känns inte bra. Har hört om ingefära, men vet inte om jag är så sugen.. vad smakar det egentligen?

• Lovelyness

Grattis till alla nya plus!

Håller alla tummar för dig och hoppas allt går bra!

Hur mår alla i tråden? Jag har något jättekonstigt illamående, jag kan inte direkt säga att jag mår jätteilla men jag har väldigt nära till att kräkas från och till. Det är som att kräkreflexen är på helspänn, skitskum känsla...
Svar på tråden BF maj 2011