• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • LillEm

Vi tror båda två att det är en flicka och enligt det kinesiska testet så ska det vara det också, men vi tänker inte att ta reda på könet, det får bli en överraskning.

• ljusgläntan3030

Enligt testet blev det ju tjej på mig men eftersom min sambo är så säker på att de blir en kille börjar jag med tro de men man kanske får mer känningar ju mer tiden går. Vissa sägs ju drömma vad de får för kön medan de är gravida ;)

Vi ska nog inte ta reda på könet men sen kan man ju råka se väl när man går på ultraljud senare i graviditeten?

~ Bf 12 maj 2011 ~
  • jakeline
    Fröken Löken skrev 2010-09-14 17:03:46 följande:
    hittade den här roliga i en annan tråd... ni kanske redan har testat men det hade varit kul å se om det stämmer!!

man kan testa med någon uråldrig kinesisk metod om man ska få en flicka eller pojke...

www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/flicka...
    enligt den blir det en flicka. Jag hade ingen direkt känsla förra gången, men har gissat rätt på många andra gravida. Och jag tror att det blir en tjej den här gången faktiskt... vill ju ha en av varje.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Fröken Löken

det blir flicka på mig med! Oss spelar det ingen större roll, bara det är en frisk unge!

Det hade varit roligt med en flicka då mina systrar bara har pojkar!!! Men min sambo är ensam pojk på hans mammas sida av släkten och hans systrar har också bara en pojk av sex barn. Så vi får väl se vilken trend vi följer :)

Vi ska inte ta reda på könet heller eftersom det är första barnet... visst är jag nyfiken men det här är en överraskning som jag bara måste vänta på!!!!

• Jean
    Misswiren skrev 2010-09-14 12:50:18 följande:
    Hej alla.

Idag fick vi se vår plutt och ett hjärta som slog så fint!! Allting såg jättebra ut och beräkningen kastade mig tillbax 2 dagar. Så ska ändra BF när jag kommer hem, sitter med iphone på Ikea nu. Ska äta en bit god mat med sonen, syster och hennes barn.
    Är sååå lycklig just nu.

Va skont!!! Skrattande
  • Jean

For mig blir de en flicka med pa testet. Jag tror vi kommer fa flicka pga min mans familj. Han ar femte barnen efter fyra tjejer. Hans tre systrar som har barn har bara tjejer. Vi far val se vad hans fjarde syster far i februari... Men man vet ju inte vi kanske blir trend brytarna. Spelar ingen roll va de blir bara bebben far va frisk! Jag ar sa nyfiken att jag vill veta sa snart jag kan va de blir, sa fargerna blir ratt i barn rummet. =)

Idag har jag tjej traff med tva av mina vanner som vet att vi forsoker... En av dom ar gravid och den andra har just fatt sitt andra. Och jag mar skit illa....! Tankte skylla pa IVF att dom dragit upp min pergo dos som gor att jag mar jatte illa. Hoppas den funkar... Allt for maga pa jobbet vet redan, sa de vore ju kul om jag kunde undhalla de for vannerna.

• TheLove

Jag fick pojke på kinesiska kalendern och det känns som om det kommer bli en pojke, men å andra sidan så var jag bombsäker på att jag, min systers första och min svägerskas skulle vara flickor och det blev pojkar och min systers andra var jag säker på skulle bli en kille och det blev en tjej. Så enligt min statistik så tror jag helt fel :P Vi kommer ta reda på könet :)

• ljusgläntan3030

Ni som har barn tidigare, stämde kinesiska kalendern på era tidigare barn om ni räknar ut?

~ Bf 12 maj 2011 ~
  • rose
    ljusgläntan3030 skrev 2010-09-15 07:35:52 följande:
    Ni som har barn tidigare, stämde kinesiska kalendern på era tidigare barn om ni räknar ut?
    ja det stämde för mig :) 
  • rose

Vart en maj bebis här :) Jag är gravid och väntar andra barnet ett syskon {#emotions_dlg.flower} BF 27 maj!!

Svar på tråden BF maj 2011