• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • jakeline

Mitt illamående har minskat. Det känns jättebra. Hoppas det fortsätter så.

Vi har inte bestämt om vi ska ta reda på könet ännu. Jag vill nog att det ska bli en överraskning den här gången också, men maken ville veta redan förra gången. Vi får se helt enkelt.

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Lyckomia

Vi kommer nog ta reda på könet om möjligheten finns. Dels för att utesluta hälften av alla namnförslag och för att jag känner att jag vill veta. Jag vet att det här kan uppröra många eftersom det är en "förbjuden" tanke. Missförstå mig inte nu, jag kommer älska mitt barn oavsett kön, men jag har alltid önskat mig en dotter. Om vi tar reda på det innan får jag tid att ställa in mig på vad det blir för något.

• ellabella76
    ljusgläntan3030 skrev 2010-09-15 07:35:52 följande:
    Ni som har barn tidigare, stämde kinesiska kalendern på era tidigare barn om ni räknar ut?
    På mig har det inte stämt ett rätt av tre.
  • Anna8505

Jag vill absolut veta innan vad är för kön, min sambo är som tur med på detta!! Han har ju barn sen innan så spelar han ingen roll och jag är så sjukt nyfiken att jag inte skulle kunna vänta, håller med om att det blir lättare med namn och inköp i förväg!

Är så sjukt trött precis hela tiden spelar ingen rol om jag sover 12 timmar är lika trött ända!  Lite jobbigt att jobba idag, har såna dragningar molvärk idag,, har hitills mest haft det på kvällen...men antar att allt växer mycket nu har ju gått i vecka 6 så kanske händer mer då??

• Vix
    ljusgläntan3030 skrev 2010-09-15 07:35:52 följande:
    Ni som har barn tidigare, stämde kinesiska kalendern på era tidigare barn om ni räknar ut?
    Nej stod båda gångerna att jag skulle få flickor och jag fick pojkar :) Denna gång stod det pojke så det blir spännande och se om jag är lite tvärtom ;)
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • Fru J

Det här med illamående.....gud vad upp och enr det kan vara, blir knäpp. Har iof aldrig mått illa en hel dag, men går omkring och är konstant trött, sen kan jag må illa vid alla möjliga tidpunkter! Jobbigt när det kommer utan förvarning, men men det går väl över

• maj09

Idag har jag plussat!!!!!!!! Det blir BF den 22/5!!!! Det blir bebis nr. 2. Har en dotter född 09. Får jag vara med här?

• mangomongo
    Lyckomia skrev 2010-09-15 12:25:31 följande:
    Vi kommer nog ta reda på könet om möjligheten finns. Dels för att utesluta hälften av alla namnförslag och för att jag känner att jag vill veta. Jag vet att det här kan uppröra många eftersom det är en "förbjuden" tanke. Missförstå mig inte nu, jag kommer älska mitt barn oavsett kön, men jag har alltid önskat mig en dotter. Om vi tar reda på det innan får jag tid att ställa in mig på vad det blir för något.
    Tydker absolut att du ska tjuv titta, jag tittade inte på mitt första barn men de va bara  för att bm sa att de blir lättare att födda om man inte vet va de va man skulle då va så pass nyfiken så att de skulle hjälpa.  Mitt andra barn som jag fick nu för 6 månader sedan tittade ja på och de va helt underbart att få gå att förbereda sig planera. Man behöver ju inte börja handla rosa bara för att man ska få en tjej dom kan ju oxå ha fel.... nu väntar ja min 3 som kom lite snabbt in på och ja vill absolut veta va de ska bli, på något sätt efter att man vet  va de blir så är de ingen DET utan de är min lilla tjej supper myssigt. 
  • mangomongo
    maj09 skrev 2010-09-15 15:35:35 följande:
    Idag har jag plussat!!!!!!!! Det blir BF den 22/5!!!! Det blir bebis nr. 2. Har en dotter född 09. Får jag vara med här?
    gud va roligt va de planerat?
  • maj09

Ja, det kan man säga. Jag trodde faktiskt inte att man kunde bestämma när man ville ha ett barn, så jag trodde att det skulle ta sin tid. Men nu gick det på det första försöket. Min etta var däremot inte planerad.

Svar på tråden BF maj 2011