• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • minya
    TheLove skrev 2010-09-20 09:05:17 följande:
    haha jag mår illa när jag dricker det men dricker det ändå... Men tar bara någon kopp ytterst sällan... :P Det funkar inte med någon annan sort? Jag kan verkligen inte dricka kaffe nu, får typ ångest och blir yr och så känns det jättekonstigt i magen :P Mjölk gåre ju inte dricka på morgonen för det mår jag med illa av
    haha då har vi verkligen samma i-landsproblem. Kaffe dricker jag visserligen inte men de andra Ska testa  rött té tänkte jag, de är ju lite mildare i smaken. 
    Så du får också sån konstig känsla i magen, började tro jag inbillade mig, känns helknepigt.  
  • maddelu
    Jojo7809 skrev 2010-09-20 08:34:42 följande:
    Jag skulle vilja ha mer symtom, jag har öma/lite svullna bröst, svullen mage och molande värk av o till! Har mått illa 2 gånger i helgen i några timmar, men det verkar som det kommer när jag slarvar med maten! Ibland får jag för mig att jag inbillar mig! Glad är i vecka 6+4, och vill verkligen att tiden ska gå fortare! Flört
    jag är i v 6 + 5, enl mina beräkningar iaf. Jag har samma symtom som du, alltså inte så mycket. Men efter allt man har läst här på FL aå avundas jag inte dom som mår jätte illa och spyr typ hela tiden mm mm. Jag tror att vi kommer att få mer och mer symtom. Men jag håller med dig, vill gärna ha mera "tecken" på att det faktiskt är på riktigt Glad
    Tiden går sååå sakta... en hel månad till inskrivning för mig.

Hoppas allt kommer gå toppen för dig!
  • LiAnnA

Hej alla goa gravida kvinnor!

Jag har en hemsk sov period, har sovit hela helgen från ca 22-23 på kvällen fram till 14-15 nästa dag...
    Jag är sååå trött, inte roligt och sitta på jobbet och försöka vara glad och trevlig...

Och illamåendet... suck... jag vet inte vad jag ska göra.. Har köpt postafen som BM rekomendera, men det blir jag bara ännu tröttare av...

Aja, kände att det var en lite "gnälldag" idag.. Jag har längtat så länge efter det här men nu mår jag bara pyton!Kräks

Och min sambo säger - Jag önskar du får en dag då du är glad och mår bra....
    Gissa hur jag tolkar det, som att man är sur och gnällig hela tiden... :(

Jag vill bara må bra å få njuta av det här... =(

• jakeline

Så där ja, nu var inskrivningen inbokad. 18 okt får jag komma dit. Hon frågade om jag ville komma på hälsosamtal, men jag sa nej. känns inte som om det behövs den här gången.

Jag mår faktiskt rätt bra just nu. Trött, men inte värst illamående för utom när jag stressar eller så.

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Jojo7809
    maddelu skrev 2010-09-20 09:21:37 följande:
    jag är i v 6 + 5, enl mina beräkningar iaf. Jag har samma symtom som du, alltså inte så mycket. Men efter allt man har läst här på FL aå avundas jag inte dom som mår jätte illa och spyr typ hela tiden mm mm. Jag tror att vi kommer att få mer och mer symtom. Men jag håller med dig, vill gärna ha mera "tecken" på att det faktiskt är på riktigt Glad
    Tiden går sååå sakta... en hel månad till inskrivning för mig.

Hoppas allt kommer gå toppen för dig!
    Nä det är verkligen sant, hatar verkligen att kräkas men på något vis känns det iallafall nu, som att det hade varit mer verkligt! Flört Men jag är verkligen lycklig ändå!
    Vilken sen inskrivning du fick, vi ska dit den 27/9 och då är jag i vecka 7+4! Hon hade velat att jag skulle kommit denna veckan men det fanns ingen tid och hon bad så mycket om ursäkt för det, verkar som det är väldigt stora skillnader!
    Hoppas verkligen att ditt underbara frö stannar där det ska, håller tummarna för dig!
  • minya
    Jojo7809 skrev 2010-09-20 09:50:46 följande:
    Nä det är verkligen sant, hatar verkligen att kräkas men på något vis känns det iallafall nu, som att det hade varit mer verkligt! Flört Men jag är verkligen lycklig ändå!
    Vilken sen inskrivning du fick, vi ska dit den 27/9 och då är jag i vecka 7+4! Hon hade velat att jag skulle kommit denna veckan men det fanns ingen tid och hon bad så mycket om ursäkt för det, verkar som det är väldigt stora skillnader!
    Hoppas verkligen att ditt underbara frö stannar där det ska, håller tummarna för dig!
    hehe då ska vi på inskrivning samma dag  
  • minya
    minya skrev 2010-09-20 09:57:27 följande:
    hehe då ska vi på inskrivning samma dag  
    och vi har BF samma dag såg jag, hahaha vaddå ödets ironi  
  • Jojo7809
    minya skrev 2010-09-20 09:58:46 följande:
    och vi har BF samma dag såg jag, hahaha vaddå ödets ironi  
    ASG... va komiskt!!!Skrattande

Dig vill jag verkligen följa, va roligt o träffa någon som verkligen är i samma lägge som jag! Otroligt!
  • minya
    Jojo7809 skrev 2010-09-20 10:02:41 följande:
    ASG... va komiskt!!!Skrattande

Dig vill jag verkligen följa, va roligt o träffa någon som verkligen är i samma lägge som jag! Otroligt!
    Ja det är lite extra spännande när man sitter i precis samma sitts  
    Får hoppas att inte datumena ändras på Rul bara 
  • Jojo7809
    minya skrev 2010-09-20 10:05:20 följande:
    Ja det är lite extra spännande när man sitter i precis samma sitts  
    Får hoppas att inte datumena ändras på Rul bara 
    Ja eller att det ändras till samma, det vore ju verkligen otroligt! Skrattande

Längtar du tills oktober är över också?
Svar på tråden BF maj 2011