• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • minya
    Jojo7809 skrev 2010-09-20 10:09:24 följande:
    Ja eller att det ändras till samma, det vore ju verkligen otroligt! Skrattande

Längtar du tills oktober är över också?
    haha de vore ju verkligen lite spooky
    Ja helt klart, att komma över  12 veckor räknar man verkligen ner till
  • Therre
    Jojo7809 skrev 2010-09-20 10:09:24 följande:
    Ja eller att det ändras till samma, det vore ju verkligen otroligt! Skrattande

Längtar du tills oktober är över också?
    de där är lite kul tycker jag, min systers kompis och min brors sambo var beräknade samma dag båda två vid UL så fick de ändrat datum båda 2 till samma datum, sen några dagar innan beräknad födsel fick de värkar och födde båda sin son på samma dag också.. de tyckte jag var väldigt komiskt
  • Jojo7809
    minya skrev 2010-09-20 10:17:34 följande:
    haha de vore ju verkligen lite spooky
    Ja helt klart, att komma över  12 veckor räknar man verkligen ner till
    hihi ja det hade det verkligen! Skrattande
    Längtar så jag blir tokig, försöker verkligen att tänka på annat men jag vill nog inte det egentligen väntat så länge på detta! Tungan ute
    Nu ska jag gå till jobbet, ha en toppen dag alla!
  • Jojo7809
    Therre skrev 2010-09-20 10:23:49 följande:
    de där är lite kul tycker jag, min systers kompis och min brors sambo var beräknade samma dag båda två vid UL så fick de ändrat datum båda 2 till samma datum, sen några dagar innan beräknad födsel fick de värkar och födde båda sin son på samma dag också.. de tyckte jag var väldigt komiskt
    Ja det var vekligen komiskt, tänk att det kan bli så det är helt otroligt! Tänk att de fick en son bägge två också!
  • TheLove
    minya skrev 2010-09-20 09:08:00 följande:
    haha då har vi verkligen samma i-landsproblem. Kaffe dricker jag visserligen inte men de andra Ska testa  rött té tänkte jag, de är ju lite mildare i smaken. 
    Så du får också sån konstig känsla i magen, började tro jag inbillade mig, känns helknepigt.

haha jag trodde detsamma...

Nått jag stör mig på (jag dricker inte mycket alkohol men gärna nått glas vin till maten på helgen) är att jag jobbar som servitris och hela tiden blir jag sugen på alla drinkarna som folk dricker och blir skit sugen på vin och öl. Det måste ju vara för att jag inte får dricka det... *suck och stön* Måste man få dessa sug? Idag ska jag köpa alkoholfri öl, för har jag det kommer jag säkert inte bli sugen (dock är carlsbergs alkoholfria väldigt gott så det kommer det få bli till maten i fortsättningen om jag inte vill dricka vatten :P

Ännu ett i-landsproblm haha

jag kommer vara i V.7+2 när jag ska på inskrivning den 28/9.

• Lyckomia

Köpte sea-band igår och tyckte att det hjälpte lite då. Idag funkar det inte alls utan jag har precis premiärspytt. Fy fan vad jag hatar illamåendet!

• TheLove
    Moi Mokulat skrev 2010-09-20 11:23:52 följande:
    Ringde precis och fick inskrivning 2 november <3
    Jipiiiee men det är så länge till dess.
    oj vad sent eller när har du bf? Vilken vecka kommer du vara i?
  • Moi Mokulat
    TheLove skrev 2010-09-20 11:40:24 följande:
    oj vad sent eller när har du bf? Vilken vecka kommer du vara i?
    jag är i vecka 5+2
  • rivkale

Hej! Får man vara med? Jag har BF 24 maj..

Svar på tråden BF maj 2011