Posh skrev 2010-10-27 11:48:07 följande:
Jag ser det som försök då de flesta faktiskt inte ids föra en diskussion med dig så länge. Det är inte menat som något hånfullt.
Suck, nej det är inte hånfullt att undra varför "Haraaz" som personen kallat sig från början envisas med att skapa nya konton för att kunna förfölja mig i trådar så hon kan bre ut sina konspirationsteorier om vem jag är och vad jag tycker och ni fundisar kan haka på för att få ut nån sorts tillfredställelse.
Det är enbart regelbrytande och pinsamt. Så så tänker jag.
Ja det gäller alla, men det är givetvis skillnad på ett antagande i fredlig ton och ett konstant anklagande från andra.
Skaffa er nåt vettigt att göra istället. Jag skiter iallafall i vilken religion de jag talar med tillhör.
Det är hånfullt att skriva 'de flesta inte ids föra en diskussion med mig', eftersom det ändå finns de som gör det. Så det går inte att uppfatta annat än både hånfullt tyvärr.
Vad har jag med det där att göra? Om du nu anser att Kakmonstret var fredlig i sin ton, så menar du att den som undrar över vad h*n menade är anklagande?
Hur ska man veta vad man får kommentera eller inte?
Jag har massor med vettigt att göra, så återigen uppfattar jag det som hånfullt att antyda att jag inte skulle ha något vettigt att göra.
Jag för min del skiter inte i andras religion, jag finner det ibland rätt relevant att känna till vad den är. Men där är vi väl olika. Men många på FL är ju helt klart fokuserade på 'vilken religion folk har' eftersom det råder mer eller mindre förföljelsemani på muslimer och våra åsikter. Så tror inte alls att alla tycker det är så ointressant som du tycker det verkar vara.